logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۳
[ شناسه خبر : ۳۴۳۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان ابهر خبر داد:

تأسیس ۵ باب کانون فرهنگی و هنری مساجد ویژه خواهران در ابهر

تأسیس-۵-باب-کانون-فرهنگی-و-هنری-مساجد-ویژه-خواهران-در-ابهر
رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان ابهر گفت: ۵ باب کانون فرهنگی و هنری مساجد ویژه خواهران در شهرستان ابهر با رویکرد جهاد تبیین تأسیس شد.

آیسان صادقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: در راستای فعالیت‌های قرارگاه فرهنگ، هنر و رسانه شهرستانی جهاد تبيين و استفاده از ظرفیت و توانمندی بانوان و آغاز کار تشکیلاتی بانوان در مساجد شهرستان با هدف جهاد تبیین و به منظور شناسایی ظرفیت محله کانون و ارتباط با اهالی مسجد و تبدیل کار تشکیلاتی به گفتمان فرهنگی، دینی و انقلابی و تقویت نهضت بازگشت به مساجد در شهرستان ابهر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر و ستاد کانون های مساجد استان زنجان در آذرماه سال ۱۴۰۲ اقدام به تأسیس ۵ باب کانون فرهنگی و هنری تخصصی خواهران در مساجد شهرستان ابهر با مدیریت بانوان کرده است که اسامی کانون‌ها بدین شرح است: کانون نسیم مسجد باب‌الحوائج ابهر با مدیریت زهره اسلامی، کانون کوثر در مسجد امام حسین(ع) روستای فنوش آباد با مدیریت هانیه قبله‌وردی، کانون امیرالمومنین مسجد سادات صائین‌قلعه به مدیریت سمیه مهدیخانی، کانون بعثت مسجد خاتم‌الانبیاء(ص) ابهر با مدیریت پریسا مولایی و کانون رضوان مسجد صاحب الزمان(عج) شریف‌آباد با مدیریت فاطمه رجبی.

بیشتر بخوانید

وی افزود: احیا و ترویج الگوی زن تراز انقلاب‌ اسلامی و تلاش در حوزه زن و خانواده با در نظر گرفتن بحث جهاد تبیین از رویکردهای کانون‌های فرهنگی هنری تخصصی خواهران مساجد شهرستان ابهر است.

صادقی خاطرنشان کرد: کانون‌های تخصصی و ویژه خواهران با رویکرد جهاد تبیین، حجاب و عفاف و زن و خانواده در مسیر تقویت نقش زنان در جامعه و مقابله با توطئه‌های دشمنان فعالیت می‌کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر گفت: هویت‌بخشی به جایگاه زن در جامعه، مهمترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است و از طریق گفتمان اسلام و انقلاب در مقابله با توطئه‌های دشمنان استفاده کرد. 

این مسئول با بیان اینکه راه‌اندازی کانون‌های تخصصی خواهران در مساجد بستر تمدن‌سازی است، گفت: باید با برنامه‌ریزی مناسب، فعالیت‌های خواهران بستر ایجاد تحول و تقویت عرصه فرهنگی باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر