logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۸
[ شناسه خبر : ۳۴۲۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های روستایی شهرستان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

ارائه خدمات پایدار به روستائیان توسط اتحادیه تعاونی روستایی شهرستان زنجان

ارائه-خدمات-پایدار-به-روستائیان-توسط-اتحادیه-تعاونی-روستایی-شهرستان-زنجان-
مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های روستایی شهرستان زنجان گفت: اتحادیه تعاونی روستایی شهرستان زنجان در زمینه‌های مختلف از جمله خرید تضمینی گندم، کلزا و گلرنگ، ایجاد کارآفرینی مستقیم و غیر مستقیم، توانمند‌سازی روستائیان از جمله زنان روستایی در سطح شهرستان فعال است.

احد عباسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: اتحادیه تعاونی روستایی شهرستان زنجان در زمینه‌های مختلف از جمله خرید تضمینی گندم، کلزا و گلرنگ، ایجاد کارآفرینی مستقیم و غیر مستقیم، توانمند‌سازی روستائیان از جمله زنان روستایی در سطح شهرستان فعال است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم و ۵۰ نفر به صورت غیرمستقیم توسط اتحادیه تعاونی روستایی ایجاد اشتغال شده است. در این بین زنان روستایی در راستای توانمند‌سازی اقدام به بسته‌بندی مواد جهت عرضه در فروشگاهای تعاونی و نمایشگاه‌ها می‌کنند.

عباسی با بیان اینکه در این بین شرکت تعاونی روستایی دیزج‌آباد زنجان به عنوان مرجع تخصصی، خدمات ویژه‌ای برای روستائیان و همچنین خدمات ارزنده‌ای در سطح استان انجام می‌دهد، گفت: کسب مقام نخست در زمینه ارائه خدمات برای روستائیان، انتخاب به عنوان شرکت تعاونی نمونه استان، تنها شرکت تعاونی روستایی است که نماینده رسمی شرکت دوو ، اسنوا و پارس خزر است.

مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی شهرستان زنجان بیان کرد: این شرکت بزرگترین مباشر دولت در زمینه توزیع اقلام دولتی برای صنوف مختلف است. 

گفتنی است: این شرکت تعاونی مباشر دولت در توزیع اقلام دولتی در نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین بوده و ارائه لوازم خانگی به صورت تمام اقساط با همکاری بانک‌های عامل را انجام می‌دهد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴