logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۴۲۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه ابهر:

جوانان باید در شکستن جنگ ترکیبی رسانه‌ها پیشگام باشند

جوانان-باید-در-شکستن-جنگ-ترکیبی-رسانه‌ها-پیشگام-باشند
نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه ابهر گفت: قشر جوان و نوجوانان، مقابل جنگ رسانه‌ای دشمنان باید آرایش مناسب را اتخاذ کنند که میدان جنگ رسانه‌ای آن‌ها را به نقش‌آفرینی فرا می‌خواند و باید پیشگام در شکستن این جنگ ترکیبی باشند‌.

حجت‌الاسلام ابراهیم شاهسوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: در عصری قرار گرفتیم که جنگ دشمن، جنگ تمام عیار و ترکیبی بر جبهه حق است، جبهه باطل با تمام امکانات در مقابل جبهه حق صف آرایی کرده و یک جنگ احزاب به راه انداخته است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در جبهه دشمن متضادها را می‌بینیم، گفت: اما چون با یکدیگر مخرج مشترک دارند و آن هم زدن جبهه حق است و برای قدرت نگرفتن جبهه حق با هم به اتحاد شوم رسیدند. برای این اتحاد شوم یک جنگ تمام عیار علیه جبهه حق به راه انداختند و از تمام ابزارهای اقتصادی، سیاسی، فرهنگی در این زمینه استفاده می‌کنند. 

حجت‌الاسلام شاهسوند خاطرنشان کرد: اکنون پس لرزه‌های کشف حجاب را در شهرهای کوچک و بزرگ می‌بینیم نمونه‌ای از جنگ ترکیبی است و این مسائل به وجود آمده جزء حوادث نیستند بلکه جریان علیه جبهه حق در حال رخ دادن است.

نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه ابهر گفت: یکی از ابزارهای دشمن که به صورت پیچیده از آن بهره می‌گیرد استفاده از رسانه است و با رسانه سفید را سیاه و سفید را سیاه غالب می کنند.

وی تصریح کرد: مهسا امینی و ندا آقاسلطان که در اغتشاشات اخیر توسط استاد خود کشته شد، نمونه بارزی از کار دشمن است، که از سال های قبل با کمک رسانه سیاه‌نمایی می‌کند و آب هم از آب تکان نمی‌خورد.

این مسئول اظهار داشت: اگر از نسل الان بخواهیم تروریست را نقاشی کنند، بلافاصله یک ریش بلند، یک پرچم لااله الله و شمشیر کمربسته ترسیم خواهند کرد در حالی که تروریست‌ترین تروریست‌ها همین کت شلواری‌ها هستند که در دو دهه اخیر چه جنایت‌هایی را مرتکب شدند و با راه اندازی داعش استفاده چند جانبه می‌کنند و با کمک آن به اهداف شوم خود می‌رسند.

حجت‌الاسلام شاهسوند افزود: آیا اکنون وقتی اسم تروریست می‌آید متأسفانه فکر کسی به سمت نتانیاهو نمی‌رود، تروریست این داعشی‌ها هستند که در پشت صحنه دستور شلیک بمب را می‌دهند و هزاران کودک بی‌گناه کشته می‌شوند و بیمارستان المعدانی را با خاک یکسان کردند و می‌گویند ایران موشک دارد و تروریست است، می‌خواهند قدرت دفاعی ما را زیر سوال ببرند در حالی که اگر این قدرت دفاعی نبود ما را به راحتی حذف می‌کردند.

وی با تأکید بر اینکه حضرت آقا سالهاست به ما در خصوص جنگ رسانه‌ای دشمن هشدار می‌دهند، گفت: دشمن با تمام وجود حضور پیدا کرده و متأسفانه ذهن جوان ما را درگیر کرده او برخی جوانان دشمن‌ترین دشمن را دوست خود می‌پندارند، جوان اکنون می‌گوید جمهوری اسلامی تروریست است و متأسفانه دشمنان دانشمندان ما را ترور می‌کنند و هر کس از لحاظ علمی و سواد قوی باشد مورد تهاجم قرار می‌گیرد، دشمن دانشمندان ما را به خوبی و بهتر از ما می‌شناسند، شهید فخری‌زاده را هنوز مردم ما به خوبی نشناختند و از خدمات ایشان به کشور آگاهی ندارند، ولی اسراییل به خوبی ایشان را شناسایی و حذف کرد.

این مسئول در پایان بیان داشت: فعالیت در عرصه رسانه بسیار مهم است و جوانان دغدغه‌مند باید در این جنگ تمام عیار کمک‌کننده باشند و خوشبختانه قشر جوان و نوجوانان با تشخیص درست پا به این عرصه گذاشتند و مقابل جنگ رسانه‌ای دشمنان باید آرایش مناسب را اتخاذ کنند که میدان جنگ رسانه‌ای آن‌ها را به نقش‌آفرینی فرا می‌خواند و باید پیشگام در شکستن این جنگ ترکیبی باشند و باید تلاش‌های خود را مضاعف کنند و ارتباط با شهدا را در زندگی خود مدنظر قرار بدهند که موجب برکت در کار و زندگی است و اگر از شهدا استمداد بگیرند قطعاً به کمک آنها خواهند آمد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر