logo
امروز : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۴۲۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی:

دانشگاه آزاد اسلامی ۴۳۳ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

دانشگاه-آزاد-اسلامی-۴۳۳-شهید-تقدیم-انقلاب-اسلامی-کرده-است
رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی افتخار دارد که ۴۳۳ شهید تقدیم نظام اسلامی کرده که از این تعداد ۳۵۴ شهید از شهدای دوران دفاع مقدس بوده و ۷۹ شهید نیز از شهدای مدافعان حرم است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» احمد صالحی‌آرا در شانزدهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر که صبح امروز با حضور مسئولان، خانواده‌های شهدا، اساتید، دانشجویان و دو شهید تازه تفحص شده برگزار شد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی افتخار دارد که ۴۳۳ شهید تقدیم نظام اسلامی کرده که از این تعداد ۳۵۴ شهید از شهدای دوران دفاع مقدس بوده و ۷۹ شهید نیز از شهدای مدافعان حرم است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: همچنین دانشگاه آزاد اسلامی افتخار می‌کند که میزبان ۳۳۵ شهید گمنام در ۱۴۱ یادمان در واحدهای دانشگاهی است.

صالحی‌آرا با تاکید براینکه شهدا برگزیدگان عصر ظهور هستند، گفت: شهدا بهترین تاجران در دنیای مادی ما بودند که جان مادی و فناپذیر خود را به بالاترین بها و به بهترین خریدار فروختند تا به رضوان الهی برسند. 

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه شهدا جلوه بارز ایثار، ازخودگذشتگی، شهامت و شجاعت هستند، گفت: شهدا به قله‌های افتخارآمیز دست پیدا کردند و چراغ هدایت همه ما درمسیر سخت و ناهموار هستند و به ما آموختند که قله‌های بلند دست‌یافتنی است.

صالحی‌آرا شهدا را نماد مکتب اسلام خواند و گفت: دایره تأثیرگذاری شهدا مرز جغرافیائی نمی‌شناسد و خون شهید قدرت تاثیر‌گذاری برکل آفرینش به لحاظ مادی و معنوی دارد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر