logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۴۱۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خدابنده:

بازسازی گلزار شهدای شهرستان خدابنده به پایان رسید

بازسازی-گلزار-شهدای-شهرستان-خدابنده-به-پایان-رسید
سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثاگران شهرستان خدابنده گفت: همه عملیاتهای عمرانی و ساماندهی و بازسازی گلزار شهدای شهرستان خدابنده انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» و به نقل از نسیم اشراق، علی اصغر اسکندری  اظهار کرد: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در امور مشکلات خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان سرافراز، برای رفع دغدغه‌ای آنان مصمم خواهیم بود تا بتوانیم مشکلات آنها را مرتفع کنیم.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در طول یکی دوماه اخیر پیگیری‌هایی در جهت رفع مشکلات و رفاه حال خانواده‌های معظم شهدا و آزادگان و جانبازان انجام شده است.

سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خدابنده ادامه داد: در حوزه فرهنگی و آموزشی نیز اقداماتی برای خانواده‌های شهدا و آزادگان و جانبازان شهرستان انجام شده است و در حال حاضر چندین برنامه نیز در دست اقدام است.

وی افزود: برگزاری همایش‌های فرهنگی، ایجاد و برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی از جمله اقدامات اخیر بوده است.

سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خدابنده به حوزه عمرانی و ساماندهی و بازسازی گلزار شهدای گرانقدر در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در این امور توانسته‌ایم همه عملیاتهای عمرانی و ساماندهی و بازسازی گلزار شهدای شهرستان را انجام دهیم.

اسکندری به پیگیریهای بهداشتی و درمانی نیز اشاره و تصریح کرد: در این خصوص به جد دنبال مشکلات درمانی و بیمه‌ای خانواده‌های شهدا و آزادگان و جانبازان شهرستان هستیم و اقدامات خوبی در این خصوص انجام شده است.

وی با اشاره به حوزه اشتغال فرزندان تحت حمایت از نهاد خاطرنشان کرد: در این امر هم خوشبختانه قدم‌های موثری برداشته‌ایم که امیدواریم در آینده شاهد اشتغال و بکارگیری فرزندان این نهاد باشیم.

این مسئول ادامه داد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان و تجلیل از آنها یکی دیگر از برنامه‌های اجرا شده است که در جهت قدردانی از مجاهدت‌های این بزرگواران انجام شده است.

اسکندری افزود: جلسات متعدد در خصوص پیگیریها و مطالبات و هم چنین چندین مسابقات قرآنی در سطح شهرستان و مرحله‌ای استان نیز انجام شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر