logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۴۱۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اﺩﺍﺭﻩ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺗﺮﺍﻓﯿﮏ ﭘﻠﯿﺲ ﺭﺍﻫﻮﺭ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺯﻧﺠﺎﻥ در گفتگو با موج‌رسا:

خودروهای فاقد پلاک در زنجان اعمال قانون می‌شوند

خودروهای-فاقد-پلاک-در-زنجان-اعمال-قانون-می‌شوند
رئیس اﺩﺍﺭﻩ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺗﺮﺍﻓﯿﮏ ﭘﻠﯿﺲ ﺭﺍﻫﻮﺭ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺯﻧﺠﺎﻥ با بیان اینکه برای تردد خودروهای بدون پلاک و تخلفات صورت گرفته از جانب آنها قوانینی در این زمینه تنظیم شده است گفت: تمام خودروهای بدون پلاک از طریق گشت‌های محسوس و نامحسوس علاوه بر اعمال قانون توقیف و به پارکینگ منتقل می‌شوند.

سید پیمان شبیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه برای تردد وسایط نقلیه اعم از خودرو و موتور این اعمال قانون صورت خواهد گرفت گفت: باید در نظر داشت حتی تردد شبانه اینگونه وسایط نقلیه رصد شده و طبق قانون برخورد صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: تمام رانندگانی که رفتارهای غیرمتعارف ترافیکی از خود بروز دهند مورد تست الکل، مواد مخدر و روانگردان قرار می‌گیرند.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک راهور استان زنجان ادامه داد: در صورت مثبت بودن تست مذکور علاوه بر معرفی به مراجع محترم قضایی در نوبت اول به مدت۶ ماه از رانندگی محروم و گواهینامه آن‌ها توسط پلیس ضبط می‌شود و خودرو بابت تخلفات تا ۷۲ ساعت در پارکینگ توقیف می‌گردد.

شبیری عنوان کرد: با توجه به نصب نرم افزار سرعت در کلیه دوربین‌ها از امروز سرعت معابر به دو صورت آنلاین و آفلاین کنترل می‌شود و با متخلفین در این امر برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر