logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۴۱۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

جریان‌های غیر انقلابی به دنبال دو قطبی‌سازی کاذب در کشور هستند

جریان‌های-غیر-انقلابی-به-دنبال-دو-قطبی‌سازی-کاذب-در-کشور-هستند
امام جمعه ماهنشان: جریان‌های غیر انقلابی به دنبال دو قطبی سازی کاذب در کشور هستند تا بر اذهان عمومی فشار آورده شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام محمد رضا علی اکبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان گفت: جریان‌های غیر انقلابی در کشور به دنبال دو قطبی سازی کاذب هستند تا بر اذهان عمومی فشار آورده شود و مردم را به سمت منافع حزبی و جناحی سوق دهند.

بیشتر بخوانید

امام جمعه ماهنشان خاطر نشان کرد: دو قطبی سازی کاذب در انتخابات باعث تخریب ۴ راهبرد اصلی انتخابات یعنی مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت خواهد بود.

وی تاکید کرد: باید دلسوزان نظام، انقلاب و رهبری به تقویت ۴ راهبرد اصلی یعنی مشارکت،سلامت، امنیت و رقابت بپردازند.

وی ادامه داد: رژیم وحشی و کودک‌کش اسرائیل که با وحشی‌گری مردم غزه و فلسطین را قتل عام می‌کند و این جنایت‌ها ابعاد مختلف چهره‌ واقعی رژیم صهیونیستی را روز به روز آشکارتر می‌کند.

 حجت‌الاسلام علی اکبری خاطر نشان کرد: ازطرف دیگر بی‌خاصیتی مجامع جهانی و ترس، بزدلی و منفعت طلبی بعضی سردمداران کشور‌های مسلمان را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: از این میان انصار‌الله یمن بهترین الگو برای تمام مسلمانان می‌باشد، چرا که انصارالله یمن فقط از خدا می‌ترسند و استورات خدا را اجرا می‌کنند.

وی اذعان کرد: از دولت مردمی و انقلابی سیزدهم به دلیل اجرای کلان ایده‌های اصلاحی در مصادیق مختلف اعم از به روز رسانی طرح هدفمند سازی یارانه‌ها، تلاش برای بهبود اوضاع نابسامان مسکن قدر‌دانی می‌کنم.

حجت‌الاسلام علی اکبری تاکید کرد: مولد‌سازی دارایی‌های دولت، مبارزه با فساد ارزی و شناسایی فاسدان ارزی که این روزها خودش را نشان داده و اصلاح ساختار مالیاتی از دیگر اقدامات موثری دولت سیزدهم است و طرح‌هایی که انجام گرفته و نیاز به جدیت و پیگیری دارد.

وی ادامه داد: روز شنبه ۱۸ آذر معرفی عراق به عنوان مسئول و آغازگر جنگ از سوی سازمان ملل در سال ۱۳۷۰ می‌باشد و این معرفی سند پیروزی و مظلومیت و افتخار ایران بود.

وی با بیان اینکه یکشنبه ۱۹ آذر سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان حضرت امام را گرامی می‌داریم، ادامه داد: در مقابل تهاجم فرهنگی باید دفاع صورت گیرد و این دفاع دفاع مدبرانه و اداره فرهنگی جامعه می‌باشد.

وی ضمن گرامیداشت هفته قرآن عترت و نماز گفت: باید از کارهای ویترینی و نمادین و نمایشی در این عرصه‌ها پرهیز شود و کارهای عمیق صورت گیرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر