logo
امروز : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۲
[ شناسه خبر : ۳۴۰۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خدابنده خبر داد:

بیمارستان 220 تخت خوابی پیامبر اعظم خدابنده در انتظار تامین منابع ملی

بیمارستان-220-تخت-خوابی-پیامبر-اعظم-خدابنده-در-انتظار-تامین-منابع-ملی
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خدابنده گفت: بیمارستان در حال احداث 220 تخت خوابی پیامبر اعظم خدابنده نیازمند توجهات ویژه و پیگیری‌های موثر از سوی مسئولین و هم چنین تامین اعتبارات لازم است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» و به نقل از نسیم اشراق، میثم معینیان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان اظهار کرد: بیمارستان در حال احداث 220 تخت خوابی پیامبر اعظم(ص) خدابنده نیازمند توجهات ویژه و پیگیری‌های موثر از سوی مسئولین و هم چنین تامین اعتبارات لازم است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: بیمارستان جدید هزینه‌های زیادی دارد و نیازمند تامین منابع ملی است و و کمک خیرین را می‌طلبد و ما بر آنیم پیگیری‌های لازم را در سفر آینده دولت به مرکز استان زنجان که به زودی انجام خواهد شد داشته باشیم تا مطالبات دیرینه مردم را محقق سازیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خدابنده در ادامه به مشکلاتی در حوزه توزیع شیر خشک اشاره کرد و گفت: شرکتهای تولیدی شیر خشک دچار برخی مشکلات در تولید این محصول هستند و این امر باعث شده سهمیه بندی صورت گیرد اما در حال حاضر اوضاع در وضعیت نرمال است.

این مسئول با اشار به وضعیت موجود بیمارستان امیرالمومنین(ع)قیدار افزود: خوشبختانه با پیگیریها و اقدامات لازم توانستیم دستگاه آندوسکوپی که یکی از نیازهای اساسی این بیمارستان بود تهیه و در اختیار این حوزه قرار دهیم و مبلغ این دستگاه حدود 2هزار و 100میلیارد تومان است.

معینیان به وضعیت خدمات اورژانس این بیمارستان نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 13 پایگاه اورژانس در شهرستان خدابنده مستقر و به ارائه خدمات مشغول هستند و پیگیر آن هستیم تا تعداد پایگاهای خود را افزایش دهیم.

این مقام مسئول در مورد برگزاری کارگاهای آموزشی و کمیته‌ای برای گروهای هدف در رابطه با بهداشتی و درمانی، پیشگیری از بیماریها از جمله بیماری‌های رایج سرماخوردگی که در حال حاضر بیشتر افراددرگیر آن هستند گفت: تعداد 199 نفر بستری داشتیم که از این تعداد 27 نفر آنها کرونا ثبت شد و تا الان غربالگری همه گروها 100 در صد محقق شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خدابنده با اشاره به کمبود مشکلات کمبود پزشک در حوزه درمان در این شهرستان گفت: با پیگیری‌های لازم از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان تا حدودی زیادی توانستیم کمبود پزشک را جبران کنیم.

وی ضمن تشکر از شهرداری‌های گرماب و سجاس به خاطر ایجاد پایگاه هوایی که باعث سرعت بخشیدن به امداد و نجات توسط بالگرد شده است به پروژه‌های در دست اقدام و همچنین طرح‌های مورد افتتاح علی‌الخصوص دستگاه آندوسکوپی توسط سفر هیئت دولت اشاره کرد و افزود: برنامه‌هایی در خصوص طرح جوانی جمعیت و همچنین آموزش تنظیم خانواده توسط پرسنل شبکه بهداشت و درمان خدابنده انجام شده است و روند اجرای این برنامه‌ها خوب ارزیابی می‌شود.

انتهای خبر/

نظرات
[ نام : ارزو بیگدلو ] [ ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ ]
سلام من امروز زنگ زدم به خاطر کم وزنی فرزندم دیروز گفتن زنگ بزنید اقای عباسی امروز زنگ زدم میگن اقای عباسی شهرداری کار میکنه دیروز اونجوری میگن امروز ابنجوری چرا به مشکلات مردم رسیدگی نمیکنن پس واسه چی نشستن اونجا
فرم ارسال نظر