logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۴۰۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
یادداشت؛

مبارزه با امپراتوری‌های دروغین تنها راه مقابله با نفوذ استکبار است

مبارزه-با-امپراتوری‌های-دروغین-تنها-راه-مقابله-با-نفوذ-استکبار-است
آرمان اصلی امپراطوری‌های دروغین استکبارستیزی در جامعه است آن‌ها بذر نفاق را در جامعه می‌کارند و خود نظاره‌گر ماجراها و اتفاقات ناگوار در جامعه هستند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» آرمان اصلی امپراطوری‌های دروغین استکبارستیزی در جامعه است آن‌ها بذر نفاق را در جامعه می‌کارند و خود نظاره‌گر ماجراها و اتفاقات ناگوار در جامعه هستند.

بیشتر بخوانید

استکبارستیزی را باید یکی از محوری‌ترین مفاهیم موجود در اندیشه و گفتمان امام خمینی(س) دانست و ایشان سد بزرگی در برابر مبارزه با استکبار و حامیان آن‌ها بودند.

زمانی که صحبت از استکبار ستیزی می‌شود ناخودآگاه ذهن‌ها به سمت آمریکا، انگلیس و اسرائیل کشیده می‌شود کشورهای مذکور زمانی که شاهان بدون صلاحیت حکام وقت بودند شروع به تجزیه کشور برای امپراطوری‌های دروغین نمودند.

متاسفانه بخشی از کشور ایران به خاطر عزل و بخشش شاهان تجزیه شد و در واقع مملکت جولانگاه امپراطوری‌های دروغین گردید.

با سخنرانی‌های رهبر کبیر انقلاب درباره ظلم ستییزی امپراطوری‌های دروغین در کشور آگاهی و اطلاع مردم روز به روز بیشتر شد و به دستور ایشان مردم دست در دست هم برای آزادی مملکت از امپراطوری‌های دروغین به پا خواستند.

ملت شریف ایران به جهانیان ثابت کردند که در برابر ظلم و ستم سکوت نمی‌کنند و در برابر آن ایستادگی می‌کنند و نتیجه ایستادگی همانا پیروزی است.

نمونه همچین حرکت توسط جوانان غزه برای مقابله با اسرائیل رقم زده شد و طوفان الاقصی نتیجه اتحاد و همبستگی در برابر ظلم و ستم امپراطوری‌های دروغین و حامی‌های آن‌ها است.

جوانان فلسطینی با اتحاد و همبستگی خود توانستند سیلی محکمی بر صورت استکبار بزنند که به هیچ وجه ترمیم پذیر نیست اسرائیل برای مقابله با این شکست طی حرکت‌های ناجوانمردانه اقدام به بمباران بیمارستان‌ها نمود که در این حملات بیشتر کشته  زخمی شدگان زنان و کودکان بی دفاع بودند.

اسرائیل برای بمباران کردن بیمارستان و تظاهر بر مظلوم نمایی کرد و برای حرکت ناجوانمردانه خود دلایل نامعقول داشت.

از آنجا که تمام ملت جهان پی به ماهیت سرتا پا دروغ و ریا اسرائیل برده بودند با انجام راهپیمایی‌هایی در اکثر نقاط جهان اقدام اسرائیل و حامیان آن‌ها محکوم شد.

امپراطوری‌های دروغین با نشر اکاذیب در رسانه‌های مختلف سعی در محکوم کردن نیروهای رشید حماس داشتند ولی از آنجا که دیگر حنای آنها رنگی برای مردم جهان نداشت سرکوب شدند.

آری خدا با صابران است نمونه آن طوفان الاقصی  که در نتیجه صبر ملت فلسطین بود شکست اسرائیل و بی هویت شدن این رژیم کودک‌کش و غاصب است.

سمیرا قربانی/فعال سیاسی

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر