logo
امروز : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۴۰۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
یادداشت؛

بی‌اثر شدن روایات‌ امپراتوری دروغین‌ دشمنان‌ در جنگ‌ ترکیبی‌

بی‌اثر-شدن-روایات‌-امپراتوری-دروغین‌-دشمنان‌-در-جنگ‌-ترکیبی‌
با هدایت‌های مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت مردم، روایات امپراتوری دروغین‌ دشمنان‌ در جنگ‌ ترکیبی‌ بی‌اثر شده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» کارگردانی دروغ‌ها به شکل‌های مختلفی انجام می‌شود و لشکرهای سایبری با هشتگ‌های مختلف، سعی در باورپذیرتر شدن آنها دارند. در جنگ غزه هم شاهد دروغ‌های زیادی بودیم که رژیم صهیونیستی با استفاده از رسانه‌های مختلف، سعی داشت آنها را برای مردم جهان، تبدیل به واقعیت کند. یکی از آنها عکسی بود که با هوش مصنوعی تهیه ‌شد‌.

بیشتر بخوانید

هوش مصنوعی تبدیل به ابزاری برای این جنگ همه‌جانبه شده است. عکس دروغین از سران حماس بر سر سفره‌ای پر زرق و برق، رسانه‌های رژیم صهیونیستی سعی داشتند با این عکس، احساسات مردم را تحریک کنند و حتی رسانه صهیونیستی اینترنشنال به کمک این رژیم آمد. نکته دیگر در فاجعه بیمارستان المعمدانی بود که در توییت‌های مختلف، موافقان رژیم اول به پیروزی بزرگ خود اذعان کرده بودند و بعد از واکنش‌های مردم، آنها را پاک کرده و گفتند: موشک کار حماس بوده است، در صورتی‌که موشکی با چنین قدرت تخریبی در حماس وجود ندارد. رسانه معاند اینترنشنال هم که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند به بازتاب این خبر پرداخت.

روایات دروغین دشمنان انقلاب در جنگ ترکیبی آمریکایی صهیونیستی با افزایش بصیرت مردم بی‌اثر شده و همه شاهد شکست دوباره این فتنه در سالگرد اغتشاشات بودند.

روایات امپراتوری دروغ، جریان آمریکایی صهیونیستی با هدایت‌های مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، بصیرت مردم و هوشیاری و اقتدار نیروهای امنیتی و انتظامی‌ کشور شکست خورده و بی‌اثر شد.

مجید مرادی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر