logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۰
[ شناسه خبر : ۳۴۰۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

پرورش امپراطوری‌های دروغین از جمله اقدامات استکبار ستیزی است

پرورش-امپراطوری‌های-دروغین-از-جمله-اقدامات-استکبار-ستیزی-است
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه تشویش اذعان عمومی و ایجاد نفاق در جامعه از ویژگی‌های بارز امپراطوری‌های دروغین است گفت: پرورش امپراطوری‌های دروغین از جمله اقدامات استکبار ستیزی است.

خدیجه شیخی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه پرورش امپراطوری‌های دروغین از جمله اقدامات مستکبرین برای تشویش اذهان عمومی است و برای اینکه به اهداف شوم خود رسند دست به هر جنایاتی می‌زنند و چیزی به نام وجدان در آنها وجود ندارد گفت: نسل کشی از اقدامات اصلی امپراطوری‌های دروغین است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: دشمنان نظام در جنگ ادراکی تمام تلاش و تلاش خود را به کار بردند تا با شایعه سازی و دروغ پراکنی نه تنها باعث ایجاد هرج و مرج در جامعه شده بلکه انگیزه کار، تلاش و روحیه خودباوری را در جوانان به حداقل برسانند و با ایجاد دوگانگی در جامعه سعی داشتند افکار عمومی را با خود همراه سازند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان عنوان کرد: امروزه نه تنها جنگ‌های نیابتی آم11نیز قادر به مقابله با کشور ایران نیست و هیچ کدام از امپراطوری‌های دروغین نمی‌توانند به کشور ایران ضربه وارد کنند چرا که آمریکایی‌ها قصد داشتند با فشار بر سازمان‌های جهانی برخی از کشورها را علیه ایران قرار دهند.

شیخی ادامه داد: با راهنمایی‌های و تدابیر مقام معظم رهبری مردم همیشه در صحنه انقلاب دشمنان نتوانستند به نقشه‌های شوم خود برسند و این نشان دهنده قدرت و اقتدار ایران در منطقه است.

وی گفت: اگر بخواهیم پی به قدر انقلاب برده و به آیندگان تحویل دهیم باید در جامعه شفاف سازی صورت گیرد که انقلاب برای ما چه چیزی‌هایی به ارمغان آورده است و باید برگردیم به عقب و ببینیم که کجا بوده‌ایم و اکنون کجا هستیم.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان عنوان کرد: امپراطوری‌های دروغین زمانی که بخواهند ملتی را مطیع خود کنند جوانان و اعتماد به نفس آنها  را مورد هدف قرار می‌دهند و باید نسبت به این امر اطلاعات و آگاهی لازم به دست آید.

شیخی افزود: امپراطوری‌های دروغین با صرف هزینه های بسیار و در دست داشتن رسانه‌های مختلف سعی دارند تا حقیقت در جامعه بیان نشود و راه کذب و دروغ را پیش رو می‌گیرند.

وی گفت: زمانی که امپراطوری‌های دروغین در هر کشور راه یافتند مانع بزرگی برای پیشرفت آن کشور محسوب شدند کشور ایران کشوری است که در برابر امپراطوری‌های دروغین ایستادگی کرده و جوانان زیادی در این راه به شهادت رسیدند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر