logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۱
[ شناسه خبر : ۳۴۰۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

گسترش جهاد تبیین بهترین راهکار مقابله با امپراطوری‌ دروغین است

گسترش-جهاد-تبیین-بهترین-راهکار-مقابله-با-امپراطوری‌-دروغین-است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با تاکید بر راهکارهای مقابله با امپراطوری دروغین گفت: پیاده کردن جهاد تبیین راهکارهای اساسی برای مقابله با افکار امپراطوری‌های دروغین است.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه در راستای بحث نشر اکاذیب در جامعه دشمن با تمام نیرو وارد عرصه می‌شود تا با هدف قرار دادن ذهنیت مردم آن‌ها را با خود همسو و هم جهت کند گفت: امپراطوری‌های دروغین ایجاد شده‌ یک حامی و پشتوانه‌ای دارد که برای اقدامات آن‌ها بستری سازی انجام شود.

بیشتر بخوانید

وی گفت: دشمنان یا بهتر بگوییم همان امپراطوری‌های دروغین وارد عرصه شده‌اند که با برنامه‌ریزی دقیق برای خود یک نظام بین‌الملل تعریف کرده و طبق آن کارهای مربوطه را انجام دهند و اقدامات دشمن باید جدی گرفته شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان عنوان کرد: دشمنان تمام مواهب مادی، معنوی، سیاسی و علمی در جامعه را برای خود ترسیم نموده‌اند تا خود از آن بهره‌مند شوند نمونه آن بحث علم می‌باشد که طبق تدابیر در نظر گرفته‌ شده  امکان دسترسی به علم و فن آوری روز دنیا برای امپراطوری‌های دروغین میسر است و آن‌ها پیشرفت‌ها در این زمینه را برای خود در نظر می‌گیرند.

حجت‌الاسلام بیگدلی افزود: دشمنان خط قرمزهایی نسبت به برخی علوم در نظر گرفته‌اند این علوم شامل علوم هسته‌ای، هوا و فضا و پزشکی است.

وی اضافه کرد: علت و عامل بسیاری از جنگ‌ها در جهان امپراطوری‌های دروغین است به عنوان مثال جنگ هشت سال دفاع مقدس ایران، جنگ ویتنام در بوسنی و هرزگوین و جنگی که امروزه در غزه محقق شده است و غزه از منافع خود به بهترین شکل دفاع می‌کند و در این جنگ نابرابر در غزه نسل‌کشی‌های بسیاری به وقوع پیوسته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان ابراز کرد: اسرائیل برای حفاظت از منافع خود وابسته به کشورهای حامی است تا در عرصه‌ها حضور داشته باشد و اسرائیل خود به وضوح می‌داند بدون حامیان هیچ است و سیلی که از نیروهای حماس در طوفان الاقصی خورده است هرگز جبران نخواهد شد.

حجت الاسلام بیگدلی عنوان کرد: دشمن رسانه‌های مختلف را انتخاب کرده که در واقع بستر کذب و دروغ خود را حفظ کند و بیشترین نشر اکاذیب امپراطوری‌های دروغین فضا مجازی است.

وی گفت: باید به این نکته اشاره کرد که رسانه‌های ماهواره‌ای نیز در پیشبرد اهداف کثیف و نفاق‌برانگیز امپراطوری دروغین پای کار هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان تصریح کرد: دشمن با تامین شبکه‌های مختلف و صرف هزینه‌های گزاف سعی دارد که وارد کالبد جامعه شود و با نفوذ در افکار و ذهنیت افراد دیدگاه آنان را با خود هم‌سو کند و برای پیشبرد اهداف خود زمینه‌سازی می‌کند تا بتواند باعث نفاق، دورویی و هرج و مرج در جامعه شود و از آشفتگی‌های موجود به نفع خود قدم بردارد.

حجت‌الاسلام بیگدلی گفت: یکی از بهترین روش‌های مقابله با امپراطوری‌های دروغین گسترش جهاد تبیین در جامعه  است که مقام معظم رهبری فرمودند؛ همه اقشار در جامعه جهاد تبیین را گسترش دهند و هر کس در هر موقعیت و حوزه که فعالیت دارد موظف است به این مهم بپردازد.

وی ابراز کرد: برای گسترش جهاد تبیین در جامعه اهداف، افکار ذهنیت دشمن باید گفته و مورد بررسی قرار گیرد تا به  گسترش آن در جامعه کمک شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر