logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۳۹۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه قیدار:

تعریض جاده مرگبار قیدار به ابهر، در حد شعار باقی مانده است

تعریض-جاده-مرگبار-قیدار-به-ابهر،-در-حد-شعار-باقی-مانده-است
امام جمعه قیدار گفت: بیش از ۱۰ سال است که تعریض این محور جزو شعارهای نمایندگان مجلس حوزه‌های انتخابیه ابهر و خدابنده و همین طور مسئولان دولتی شده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» و به نقل از نسیم اشراق حجت‌الاسلام علی موسوی امام جمعه قیدار اظهار کرد: جاده به‌عنوان یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های توسعه در جوامع مختلف مطرح است، با توجه به اهمیت این موضوع، برخی محورهای مواصلاتی شهرستان خدابنده با وجود ایفای نقش توسعه‌ای خود در استان و کشور، وضعیت مطلوبی ندارند که از جمله این محورها، جاده قیدار به ابهر است که به خاطر نقاط پرحادثه جزو مرگبارترین محورها لقب گرفته که تعدادی از هم‌وطنان‌ جان خود را در آن از دست داده اند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: ادامه داد: پنجشنبه، 9 آذر ماه درپی برخورد دو خودروی نیسان و پژو، دو نفر از افسران پلیس راه شهرستان ابهر جان خود را از دست دادند.

امام جمعه قیدار ادامه داد: هفته ای نیست که ما شاهد یک حادثه دلخراش در این جاده نباشیم هفته پیش، یکی از فرهنگیان جوان این استان جان خود را در این جاده از دست داد.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰ سال است که تعریض این محور جزو شعارهای نمایندگان مجلس حوزه‌های انتخابیه ابهر و خدابنده و همین طور مسئولان دولتی شده است.

وی افزود: از ۱۰ سال گذشته تاکنون که تصمیم برای تعریض این محور گرفته شده، مسئولان زیادی در این دو شهرستان معارفه و تودیع شده‌اند ولی همچنان خبری از تکمیل تعریض این محور خطرناک نیست البته با روی کارآمدن مسئولان جدید استان در دولت سیزدهم کمی روند کارها بهبود یافته ولی هنوز تغییرات آنچنانی در این محور رخ نداده است و از مسئولین امر از استاندر و مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای به جد درخواست داریم در دو بانده کردن جاده قیدار ابهر تسریع ببخشند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر