logo
امروز : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۳۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

عملیات های بزرگ دفاع مقدس مدیون نیروهای تدارکات و پشتیبانی است/تقدیم 87 شهید تدارکات و پشتیبانی از زنجان

عملیات-های-بزرگ-دفاع-مقدس-مدیون-نیروهای-تدارکات-و-پشتیبانی-است-تقدیم-87-شهید-تدارکات-و-پشتیبانی-از-زنجان

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: عملیات های بزرگ دفاع مقدس مدیون نیروهای تاثیرگذار تدارکات و پشتیبانی است.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی در دومین یادواره سرداران و 87 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: شهدا رفتند و امروز بر ما وظیفه است که راه شهدا را ادامه داده و آنها را الگوی خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه شهید حججی یک سر داد اما الگوی بزرگی برای انسان ها شد، تصریح کرد: شهید حججی راه شهدا را ادامه داده و با شهادت خود نیز الگویی برای جوانان شد.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به برگزاری دومین یادواره سرداران و 87 شهید تدارکات استان زنجان، اظهار داشت: نیروهای تدارکات و پشتیبانی درجنگ نقش ارزنده ای داشتند و در عملیات های مهم و تاثیرگذار نقش خود را ایفا کردند.

سردار کرمی با بیان اینکه نیروهای تدارکات و پشتیبانی در سختترین شرایط و زیر حمله سخت دشمنان به وظایف خود به خوبی عمل می کردند، تصریح کرد: این شهدا در همه عملیات ها حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه امنیت امروز جامعه مدیون خون این شهدا است و ضرروی است راه  این شهدا حفاظت و حراست شود.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه نیروهای تدارکات و پشتیبانی در عملیات نصر 7 در حالی که درگیری در یک تپه بین نیروهای ایرانی و عراقی جریان داشت، در شرایط سختی کمک رسانی می کردند، افزود: باید قدر دان زحمات این شهدا بود.

سردار کرمی با اشاره به تقدیم 87 شهید تدارکات و پشتیبانی استان زنجان، گفت: عملیات های بزرگ دفاع مقدس مدیون این نیروهای تاثیرگذار در آن برهه حساس جنگ است.

وی با بیان اینکه دیروز رزمندگان در جبهه سخت و رودروی دشمنان می جنگیدند، گفت: امروز در عرصه جنگ نرم باید با دشمن مبارزه کرد.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر