logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۳۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس:

گره مشکلات اقتصادی زنجان تنها با جذب سرمایه‌گذار باز می‌شود/ باید پذیرفت که مدیران ما در زنجان ضعیف هستند

گره-مشکلات-اقتصادی-زنجان-تنها-با-جذب-سرمایه‌گذار-باز-می‌شود-باید-پذیرفت-که-مدیران-ما-در-زنجان-ضعیف-هستند

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات استان گفت: گره مشکلات اقتصادی زنجان تنها با جذب سرمایه‌گذار باز می‌شود.

فریدون احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه تمام تلاش ما در استان زنجان در جهت جذب سرمایه‌گذار است، اظهار کرد: گره مشکلات اقتصادی استان تنها با سرمایه‌گذاری باز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسئولان استان باید برای جذب سرمایه‌گذار بسیج شوند، ابراز کرد: حیات مسؤلان استان در این است که سرمایه‌گذار جذب کنند البته باید از سرمایه‌های موجود نیز صیانت کنند.

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تولید با سرمایه‌گذاری جان می‌گیرد و به اشتغال می‌انجامد، عنوان کرد: سرمایه‌گذاری در بخش صنعت، معدن، گردشگری و کشاورزی نیاز استان زنجان برای پیشرفت و توسعه است.

وی با بیان اینکه باید از نگاه مثبتی که وزیر جدید صنعت و معدن به بخش معدن دارد نهایت استفاده را ببریم، خاطرنشان کرد: نمایندگان استان زنجان ارتباط خوبی با وزیر صنعت دارند و بنده علاوه بر ارتباط خوب با محمد شریعتمداری آشنایی خوبی نیز با بدنه این وزارتخانه دارم که متاسفانه در دولت یازدهم این ارتباط بنا به دلایلی برقرار نشده بود.

احمدی با اشاره به پروژه پتروشیمی زنجان تصریح کرد: اولویت نخست ما آغاز ساماندهی طرحهای موجود است، در پتروشیمی نیز اتفاقات خوبی افتاده که امیدواریم موانع آن به صورت کامل برطرف شود.

وی بیان کرد: همین پروژه پتروشیمی سبب شده تا کسی نتواند حرف از سرمایه‌گذاری جدید برای مردم بزند به نوعی چشم چشم مردم از سرمایه‌گذاری ترسیده که امیدواریم این پروژه نیز به سرانجام برسد.

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چند نفر از سرمایه‌گذارانی که قرار بود برای سرمایه‌گذاری به زنجان بیایند به ایران آمدند و مذاکره کردیم، افزود: چند نفر دیگر نیز در آینده نزدیک به ایران خواهند آمد تا با آنها در مورد سرمایه‌گذاری در استان مذاکره کنیم که بخشی از اقدامات باید امسال منجر به آغاز کار شود.

وی در مورد تغییر مدیران استان گفت: متناسب با تغییراتی که در تیم اقتصادی دولت داده شد باید تغییراتی نیز در استان زنجان صورت گیرد، مدیران استانی ما زحمت می‌کشند و ما نیز منکر زحمات‌شان نیستیم اما باید پذیرفت که مدیران استانی ما خیلی ضعیف هستند.

احمدی عنوان کرد: وقتی مدیران استان را با مدیران مرکز مقایسه می‌کنیم مشخص می‌شود که چقدر مدیران ما در استان زنجان ضعیف هستند.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر