logo
امروز : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۳۸۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
وصیت‌نامه شهید علی آشوری:

من با آگاهی اسلام را پذيرفتم و به راه اسلام رفتم

من-با-آگاهی-اسلام-را-پذيرفتم-و-به-راه-اسلام-رفتم
شهید علی آشوری در بخشی از وصیتنامه خود نوشته است که «من با آگاهی اسلام را پذيرفتم و به راه اسلام رفتم».

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» وصیت‌نامه شهید علی آشوری: من با آگاهی اسلام را پذيرفتم و به راه اسلام رفتم(بسم الله الرحمن الرحيم)

بیشتر بخوانید

وصيت نامه على عاشورى در مورخه 1361.01.02

"و لا تقولوا لمن يقتل فى سبيل الله امواتا بل احياء و لكن لا تشعرون" (سوره بقره آیه 154و به آن كه در راه خدا كشته مى‌شود، مرده مگوييد. آنها زنده اند ولى شما احساس نمى‌كنيد)

اينجانب، على عاشورى، فرزند ايوب بدينوسيله وصيت خود را اعلام مى‌كنم. در پى دعوت پيام امام امت خمينى كبير، يعنى {رفتن} به جبهه، به پيام حسين زمان، ابراهيم دوران لبيك گفتم و خود داوطلبانه به راه آمدم تا آنچه در توان دارم، در راه الله و امام، {فرمانده} كل قوا كارى بكنم.

اميدوارم كه اين حركت من در نزد خداوند متعال مورد قبول قرار بگيرد.

چند مطلب كلى كه بايد به خدمت خانواده گراميم برسانم كه اميدوارم در زندگى سرمشقى براى ديگرخانواده‌ها باشد. اگر شهادت نصيبم شد و من به سوى الله هجرت كردم و از پيش شما رفتم، اميدوارم كه نگران نباشيدچون نگرانى شما باعث ناراحتى روح من مى‌شود.

از پدرم خواهش مى‌كنم به عنوان پدر يك شهيد، هميشه احساس وظيفه كرده و به وظايف اسلامى خود عمل بكند و اميدوارم پس از دورى من نگران و ناراحت نباشيد. سلام من به مادر مهربانم كه سال‌ها برايم زحمت كشيد و فرزندى در راه خدا و اسلام قربانى داد و مبارك باشد، اين قربانى. مادرم! به عنوان يك عزيزت خواهش مى كنم كه در شهادت من هيچ گونه نگران و افسرده نباشيد. چون تو بهتر از من مى دانى كه اگر ناراحتى بكنى، باعث ناراحتى و عذاب روحى من مى‌شود.

پدر من! هميشه به مستضعفان كمك كنيد و در نمازهاى جمعه شركت كنيد. من با آگاهی اسلام را پذيرفتم و به راه اسلام رفتم. پدر عزيزم! اين توضيحات را كه درباره مجلس ترحيم در ذهن من است، خوب توجه كنيد.

_پدر عزيزم! مجلس ترحيم پرشكوه برايم برگزار نكنيد.

_در مجلس من گريه زياد نكنيد.

_پدر عزيزم! تنها خواهش من اين است كه هميشه به فكر مستمندان باشيد و براى من اعلاميه، عكس و پوستر زيادى چاپ نكنيد و هميشه در كارهايى كه به نفع اجتماع و مردم است، پيش قدم باشيد و پدر و مادر عزيزم! حلالم كنيد. من به شماها خيلى اذيت كرده‌ام مرا ببخشيد.

شایان ذکر است شهید علی آشوری فرزند ایوب در تاریخ دوم فروردین ماه سال 1344 در زنجان متولد و در تاریخ 10 اردیبهشت ماه 1361 به شهادت رسید.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر