logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۴
[ شناسه خبر : ۳۳۸۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان:

بسیج روح استکبارستیزی، ظلم‌ستیزی و مبارزه با دشمنان است

بسیج-روح-استکبارستیزی،-ظلم‌ستیزی-و-مبارزه-با-دشمنان-است
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در یادواره شهدای روستای بولاماجی سجاس خدابنده گفت: بسیج روح استکبارستیزی، ظلم‌ستیزی و مبارزه با دشمنان است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از نسیم اشراق،سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در یادواره شهدای بولاماجی سجاس شهرستان خدابنده با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: پنجم آذر هر سال یادآور تحولی عظیم است که پایداری ارزش های ناب و آرمان های بزرگ در عصرکنونی را مصونیت می بخشد و استمرار آنها را تضمین می‌کند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: بسیج جلودار و خط‌شکن شناخت و مقابله با تهدید‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی است و کارنامه ارزشمند کارآمدی نظام ولایت‌فقیه است و تضمین انقلابی ماندن جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان ادامه داد: بسیج روح استکبارستیزی، ظلم‌ستیزی، و مبارزه با دشمنان است و ضامن استقلال نظام و کشور و جلوگیری از انحراف است.

کرمی اضافه کرد: از خصوصیت سازمان عظیم وشجره طیبه ی بسیج این است که می تواند به سرعت در مقابل انواع مختلف بحران ها تغییر شکل دهد و تجدید سازمان نماید و سریعاً برای انجام مأموریت های محوله در شرایط متفاوت و مواجه شدن با موقعیت های گوناگون آماده شود.

وی افزود: ولایت پذیری بسیج و اجرای دقیق فرامین رهبری که برگرفته از عمق ایمان و باورهای قلبی است باعث شده است تا ایده امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص تشکیل ارتش 20 میلیونی و بسیج ده ها میلیونی را در حد مقدور عملی ساخته و حیطه نفوذ و قلمرو خود را در تمامی سازمان ها، نهادها، مراکز و مساجد گسترش دهد.

کرمی خاطرنشان کرد: امروز بسیج در زمینه های علمی، فرهنگی، نظامی، اقتصادی، اجتماعی و... در تمامی مسائلی که ممکن است مورد هجوم دشمن واقع شود سنگرهای مستحکم و آماده ای ساخته است تا در هنگام حمله ناگهانی دشمن به هر خاکریزی از این نظام بتواند به سادگی از آن موضع دفاع کند و این مشخصه بارز بسیج مدیون سه دهه کار و تلاش و ایثار و شهادت طلبی و تدبیر و هوشیاری عناصر مؤمن و تربیت شده در مکتب اسلام و گفتمان ولایت و رهبری است.

اجرای سرود و تجلیل از بسیجیان پایان بخش این مراسم بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر