logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۹
[ شناسه خبر : ۳۳۸۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان سلطانیه در گفتگو با موج‌رسا:

کلید پیروزی مردم فلسطین اتحاد و ایستادگی است

کلید-پیروزی-مردم-فلسطین-اتحاد-و-ایستادگی-است
امام جمعه شهرستان سلطانیه با بیان اینکه پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین است گفت: کلید پیروزی مردم فلسطین اتحاد و ایستادگی است.

حجت‌الاسلام عمران حسینی نسب در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند فتح‌الفتوح امام، پرورش جوانان بسیجی بود گفت:  با تاسیس این نهاد به جهانیان ثابت شد که حرکتی که بر اساس باورهای ملت پیش رود پایدار خواهد بود و در تمام عرصه‌ها حضور فعال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

وی گفت: فروتنی و شكستن نفس از مهمترین فضایل انسانی است كه نیروهای بسیجی موصوف به چنین اخلاقی می‌باشند.

بسیج علاوه بر اینكه در مقابل خدا خاشع و فروتن است در برابر مردم متواضع می‌باشد.

امام جمعه شهرستان سلطانیه عنوان کرد: قرآن كریم ویژگی مؤمنان و مردان خدا را چنین بیان می كند: بندگان شایسته خدا كسانی هستند كه با آرامش راه می روند و آنگاه كه از نادانان حرف نامربوط می شنوند، نادیده می گیرند و اظهار محبت می كنند."

حجت الاسلام حسینی نسب ابراز کرد: هفته بسیج فرصتی برای تبیین و تشریح خدمات بسیج و از طرفی تبیین قابلیت جهانی شدن فرهنگ بسیجی است که نمونه آن حمایت مردم دنیا از مردم غزه است که در واقع یک بسیج جهانی علیه رژیم صهیونیستی است که کلید پیروزی مردم فلسطین اتحاد و ایستادگی است.

وی اضافه کرد: در حملاتی که رژیم کودک کش بر فلسطین از جمله غزه اعمال شد زنان و کودکان بسیاری شهید شدند و این بیانگر این مطلب است که رژیم کودک کش اسرائیل از نیروهای مقاومت حماس شکست سنگینی متقبل شده و قبول این شکست برایشان سخت است.

امام جمعه شهرستان سلطانیه تصریح کرد: ملت فلسطین اثبات کرد که سرنوشت خود و وطن خویش را چه در میدان جنگ و چه در میدان سیاسی به دست خود رقم خواهد زد و بسیج معنی واقع کلمه در کنار هم بودن تا رسیدن به پیروزی است.

 در مقابل هر طراحی و اقدام نسنجیده، متجاوزانه و کوته بینانه از طرف رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان شناخته شده آن پاسخ مناسب و تعیین کننده نشان داد.

وی افزود: تحولات غزه و تشریح جنایات رژیم صهیونیستی که در حملات وحشیانه به غزه ۱۶ بیمارستان و ۳۴ درمانگاه از خدمات دهی خارج شده است.

امام جمعه شهرستان سلطانیه عنوان کرد: اجساد شهدا در بیمارستان مانده و ۲۰۰ شهید در بیمارستان دفن شده‌ که در واقع بیمارستان به قتلگاه تبدیل شده است که این اقدامات ضد بشری بیانگر سیلی محکمی است که حماس بر اسرائیل وارد آورده است.

حجت الاسلام حسینی نسب عنوان کرد: مردم فلسطین با مقاومت خود در برابر حملات رژیم صیونیست نشان داد که در سخت ترین شرایط نیز می‌توان با تکه بر خداوند و حرکت های مردمی پیروز صحنه‌های حق علیه باطل است و قطعا این حرکت، در تاریخ ثبت خواهد شد. 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر