logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۳۸۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده اسبق قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع):

تمامی توطئه‌های دشمنان انقلاب علیه انقلاب شکست خورده است

تمامی-توطئه‌های-دشمنان-انقلاب-علیه-انقلاب-شکست-خورده-است
فرمانده اسبق قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) با بیان اینکه امروزه تمام توطئه‌های از جانب دشمنان نظام با شکست مواجه شده است گفت: دشمن پس از ناکامی از جنگ سخت، تحریم اقتصادی علیه کشورمان را پیش گرفت.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سردار محمد تقی اصانلو امروز در گردهمایی بزرگ بسیجیان استان زنجان که در مصلی نمازجمعه برگزار شد با بیان امروز به مرحله‌ای رسیده‌ایم که تحریم‌های اقتصادی دشمن بی‌تاثیر است گفت: بسیج و بسیجیان این لشکر مخلص خدا قوی‌تر در حال گسترش در تمام دنیا است.

بیشتر بخوانید
وی افزود: امام خمینی(ره) در چهارم آبان سال ۵۸ دستور تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی را دادند امام راحل زمانی این فرمان را صادر کردند که ۹ ماه با وقوع جنگ تحمیلی فاصله بود.
فرمانده اسبق قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) عنوان کرد: ابرقدرت‌های بسیاری تلاش کردند تا در برابر انقلاب نو پای نظام جمهوری اسلامی مقابله کنند اما بسیج که تازه تشکیل شده بود با حضور خود در صحنه کودتای دشمنان از جمله آمریکا را خنثی کرد.
سردار اوصانلو گفت: از آنجا که امام راحل دشمن شناس واقعی بودند و دشمن را به وضوح می‌دیدند که دستور تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی را در  ایران دادند و امام راحل زمانی این فرمان را صادر کردند که ۹ ماه با وقوع جنگ تحمیلی فاصله بود و این درایت و دشمن شناسی ایشان را می‌رساند.  
وی ابراز کرد: آمریکایی‌ها در تلاش بودند تا لانه جاسوسی که توسط دانشجویان پس گرفته شده بود را دوباره از ایران باز پس بگیرند اما تلاش‌های آنان ناکام ماند.
فرمانده اسبق قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) تاکید کرد: در جنگ غزه از طرف رژیم کودک‌کش اسرائیل گفته شد که رزمندگان فلسطینی بر علیه اسرائیل جنایت می‌کنند که این دروغی بیش نبود و با فریب می‌خواستند افکار مردم را به سمت خود سوق دهند که ناکام ماندند.
سردار اوصانلو تصریح کرد: رزمندگان جهان اسلام جانانه در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کرده و اسرائیل باید بداند امکانات و تجهیزات موجود در دست حماس بخش کوچکی از آمادگی رزمندگان حماس در برابر مقابله با آن‌ها است.
وی گفت: جای امیدواری دارد که امروز در غزه آتش بس اعلام شده که کمک‌هایی به مردم می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر