logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۳۷۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

تفکر بسیجی به صورت جهانی فراگیر می‌شود

تفکر-بسیجی-به-صورت-جهانی-فراگیر-می‌شود
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: اگر ریشه مقاومت در غزه بررسی شود به تفکر بسیجی که کشور ایران دارد خواهد رسید که برگرفته از اندیشه ناب امام راحل است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»علی اسماعیلی امروز در همایش بصیرتی فرهنگیان استان زنجان ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: نام و یاد شهدای بسیج چه دانش‌آموز و چه معلم همواره زنده است و پیرو راه آنان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه حضرت امام فرموده‌اند که اگر در کشوری ندای بسیجی طنین‌انداز شود چشم طمع دشمنان از آن کشور دور خواهد شد والا هر لحظه باید منتظر حادثه بود، گفت: با توجه به حوادثی که در این روز‌ها شاهد هستیم تفکری که امام راحل بر آن پافشاری داشتند و دستور تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی را دادند در دنیا در حال شکل‌گیری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه امروز به واسطه تفکر بسیجی در مقابل اغلب خطرات؛ ایران اسلامی واکسینه شده است، تصریح کرد: با رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز جامعه اسلامی ایران ستبر و محکم ایستاده است. 

وی با اشاره به اینکه در یک نگاهی که عاری از تفکر بسیج باشد، باید کشور را تقدیم دشمن کرد چراکه با یک بمب کل جامعه را می‌توانند تسخیر کنند، گفت: تفکر بسیجی سبب شده نه تنها در مقابل یک بمب بلکه در مقابل بسیاری از بمب‌های قوی‌تر، حتی تهاجم رسانه‌ای که امروز شاهد آن هستیم جامعه‌ای مستقل داشته باشیم.

اسماعیلی با اشاره به اینکه بیش از ۷۵ سال است که مسئله فلسطین شروع شده است، بیان کرد: امروز در جامعه متاسفانه شاهد هستیم که برخی از افراد در حال تنزل مرتبه و جایگاه فلسطین هستند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ درصد شهید شدگان در جنگ غزه زنان و کودکان هستند، گفت: در مقابل یک اقدام کوچک حماس، اسرائیل که دارای پشتوانه قوی است نتوانسته آن طور که باید خود را نشان داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه حماس به نمایندگی از جبهه مقاومت در مقابل کل نگاه سلطه‌گری ایستاده‌ است، افزود: نشانه‌های بروز زوال رژیم صهیونیستی کاملا مشخص است و این رژیم جعلی در حال نابودی است.

وی بیان کرد: اگر ریشه مقاومت در غزه نیز بررسی شود به تفکر بسیجی که کشور ایران دارد خواهد رسید که برگرفته از اندیشه ناب امام راحل است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر