logo
امروز : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۸
[ شناسه خبر : ۳۳۷۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر امور منابع آب شهرستان ابهر خبر داد:

احداث غیراصولی بیمارستان الغدیر ابهر در بستر مسیل ‌کوی‌نیک

احداث-غیراصولی-بیمارستان-الغدیر-ابهر-در-بستر-مسیل-‌کوی‌نیک
مدیر امور منابع آب شهرستان ابهر گفت: بیمارستان الغدیر با توجه به سوءمدیریت و عدم دقت مسئولین وقت، به صورت کاملا غیراصولی و غیرفنی در بستر مسیل فعال کوی‌نیک بنا شده است.

سیدحسن ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: بیمارستان الغدیر با توجه به سوءمدیریت و عدم دقت مسئولین وقت، به صورت کاملاً غیراصولی و غیرفنی در بستر مسیل فعال کوی‌نیک بنا شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: هر ساله در زمان فصول بارندگی شاهد بحران سیل و خطر آبگرفتگی در بیمارستان و علی‌الخصوص در واحد تاسیسات برقی بیمارستان هستیم که همین امر باعث قطعی برق و مشکلات دیگر و به خطر افتادن جان بیماران عزیز می‌شود.

ابراهیمی تصریح کرد: در همین راستا جلسات متعدد در فرمانداری و امور منابع آب و بیمارستان الغدیر، جهت به حداقل رساندن آسیب و تخریب سیل تشکیل شده که توسط امور منابع آب و همکاران محترم و دلسوز مدیر محترم راهداری حمل و نقل جاده‌ای و شهرداری محترم ابهر به کرّات مسیل‌ها و کالورت‌ها و پل‌ها لایروبی و ساماندهی شده است. 

مدیر امور منابع آب شهرستان ابهر گفت: مسئولین محترم بیمارستان الغدیر با پای کار آمدن نسبت به پیگیری جذب اعتبارات ملی توسط دانشگاه علوم پزشکی جهت ایجاد کانال و آبراه‌های اصولی بر اساس نظریه مشاورین مربوطه و ارگان‌های دخیل در این امر با اصلاح کالورت‌ها نسبت به تعریض و تعمیق آنها براساس طرح مشاورین ذیصلاح، کانال‌کشی و جدول‌کشی‌های اساسی و اصولی در مجاورت ضلع جنوبی بیمارستان و عدم تخلیه نخاله‌های ساختمانی همشهریان فهیم و همیشه در صحنه در مجاورت کالورت‌ها و مسیل‌ها می‌توان از به خطر انداختن جان عزیزان و همشهریان ابهری ممانعت به‌عمل آورند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر