logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۳۷۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

بیش از ۱۲۰۰ شهید استان زنجان بسیجی بودند

بیش-از-۱۲۰۰-شهید-استان-زنجان-بسیجی-بودند-
مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه در جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس همه مردم ایران اعم از پیر و جوان کنار هم ایستادند تا انقلاب اسلامی به پیروزی برسد گفت: بیش از یک هزار رو ۲۰۰ شهید استان زنجان بسیج بودند.

سید الشمس الدین موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه ضمن تبریک هفته بسیج به مردم شهید پرور استان زنجان و بسیجیان دلاور که از زمان تشکیل انقلاب و در جنگ هشت سال دفاع مقدس خوش درخشیدند گفت: بسیجیان در پیشرفت و توسعه انقلاب همراه همیشگی و پشتیبان آرمان‌های جمهوری اسلامی و پیرو خط رهبری هستند.

بیشتر بخوانید
وی ابراز کرد: از مجموع ۲۲۰ هزار شهید در دفاع مقدس از افراد کم سن و سال می‌توان به بسیجی شهید سلیمانی اشاره کرد که این شهید بزرگوار دارای ۱۲ سال سن از شهرستان خدابنده بودند که همه شهدا به نوعی در پیروزی انقلاب نقش سازنده داشتند.
مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان تاکید کرد: 
از ۳۵۳۵ شهید استان زنجان بیش از یک هزار رو ۲۰۰ شهید با عضویت در بسیج به صورت داوطلبانه برای دفاع از وطن به پا خواستند تا از انقلاب و ارزش‌های آن در  جبهه‌های حق علیه باطل دفاع کنند و پیروز میدان بودند.
 
موسوی گفت: بسیج برگرفته از فرمایش امام راحل است که با تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی، کشور ایران به سمت خودکفایی پیش رفت و وابستگی به بیگانه‌ها در برهه‌های مختلف از زمان حذف شد و اقتدار امروز کشور را مدیون خون هزاران شهید هستیم.
وی عنوان کرد: در دوران جنگ تمام دنیا در برابر ایران ایستادند و برای سرنگونی نظام نوپای جمهوری اسلامی و انقلاب مردمی تلاش کردند که با تشکیل بسیج و حرکت‌های مردمی در کنار ارتش و سپاه قهرمان توانست مقابل تمام بدخواهی‌های جهان ایستادگی کند و به لطف خداوند پیروز میدان باشد.
مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان ابراز کرد: بسیجیان در ۲۷ عرصه مختلف موفق عملکرد نمودند از جمله در حوزه کشاورزی، سیل، زلزله، ساخت منزل و کمک به معیشت افراد نیازمند که همکاری لازم و تمام قد داشتند.
موسوی گفت: مهمترین ویژگی و خصلت بسیج خدامحوری، ایمان و اخلاص است.
مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان تاکید کرد: 
با توجه به اتفاقات اخیر که در غزه افتاده است نیروهای حماس با سیلی محکمی که بر اسرائیل زدند خوش درخشیدند که این نشان دهنده اقدامات مهم بسیج مردمی و مقاومت است.
وی گفت: هر چند امروزه جنگ غزه نابرابر است و بیشترین شهدا زنان و کودکان بی دفاع و مظلوم هستند و این نشانه ضعف اسرائیل می‌باشد که قصد جبران سیلی خورده را دارد که هرگز موفق نخواهد شد چون بنا به گفته مقام معظم رهبری اسرائیل رو به افول است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر