logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۷
[ شناسه خبر : ۳۳۷۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

ایستادگی در برابر ابرقدرت‌های دنیا با تفکر بسیجی امکان‌پذیر است

ایستادگی-در-برابر-ابرقدرت‌های-دنیا-با-تفکر-بسیجی-امکان‌پذیر-است
امام جمعه ماهنشان با تاکید بر اینکه با تکیه بر تفکر بسیجی می‌توان در مقابل کشور‌های ابر قدرت دنیا ایستاد گفت: چرا که در میدان جنگ تحمیلی دفاع مقدس با همین تفکر پیروز شدیم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام علی اکبری در جمع روسای ادارات و بسیجیان شهرستان ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج گفت: با تکیه بر تفکر بسیجی می‌توان در مقابل کشور‌های ابر قدرت دنیا ایستادگی کرد و بیمی از آنان نداشت.

بیشتر بخوانید
وی اذعان کرد: تفکر بسیجی تفکری است که هیچ بیم و ترسی بر آنان نیست مگر در مقابل خداوند، تفکری که برای سازندگی دنیا و آخرت است‌.
وی ادامه داد: تفکر بسیجی تفکری است که انسان به دنبال منفعت طلبی شخصی نباشد بلکه منفعت جامعه اسلامی را در بر بگیرد.
حجت‌الاسلام اکبری بیان کرد: اگر از نظر عقلی بررسی می‌کردیم ایران توان مقابله و رویارویی با نیروهای دشمن را نداشت چرا که که انقلاب نوپا بود و پایه‌های اصلی نظام شکل نگرفته بود و همچنین یشه‌های رژیم قبلی در باطن جامع وجود داشت.
وی با اشاره به اینکه ارتش نیز آنچنان که باید وارد میدان نشده بود ادامه داد: از جهت دیگر قدرت و توان استفاده از تسلیحات موجود را نیز نداشتیم.
حجت‌الإسلام اکبری ادامه داد: ازطرف دیگر دشمن کاملا مجهز بود و کشور‌هایی که دشمن ایران بودند با هم متحد شده بودند.
امام جمعه ماهنشان ادامه داد: ولی بسیجیان با دست‌های خالی و با اتکا بر تفکر بسیجی  در مقابل نیرو‌های مسلح و تجهیز شده دشمن ایستادگی کردند و پیروز میدان شدند.
وی تاکید کرد: با اینکه که دشمن حاضر نبود ابتدایی‌ترین امکانات را در اختیار ایران قرار دهد اما با تکیه بر تفکر بسیجی توانستیم در مقابل کشور‌های ابر قدرت قد علم کنیم.
علی اکبری در پایان با تاکید بر توجه به فرمايشات رهبر انقلاب خاطر نشان کرد: بسیجیان باید به سخنان مقام معظم رهبری توجه ویژه کنند و سخنان ایشان را مورد مباحثه قرار دهند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر