logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۳۷۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
بسیج کارگری استان زنجان در گفتگو با موج رسا خبر داد:

برای اولین بار اهدا نشان اقتصاد مقاومتی واحدهای صنعتی توسط بسیج کارگری زنجان

برای-اولین-بار-اهدا-نشان-اقتصاد-مقاومتی-واحدهای-صنعتی-توسط-بسیج-کارگری-زنجان
بسیج کارگری استان زنجان با بیان اینکه در راستای پاسداشت و اجرای طرح شهید کریمی از50 شرکت و واحد تولیدی در هفته بسیج بازدید به عمل خواهد آمد گفت: برای اولین بار اهدا نشان اقتصاد مقاومتی واحدهای صنعتی توسط بسیج کارگری زنجان انجام می‌شود.

یحیی احمدی در گفتگو با خبرنگارپایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه در هفته بسیج تمام نیروهای فضای مجازی بسیج کارگری آماده فعالیت در عرصه مجازی هستند گفت: تمام برنامه‌ها با هدف مطالبات کارگران و تکریم شان و مقام کارگری انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی گفت: برنامه ریزی‌هایی برای گرامیداشت هفته بسیج توسط بسیج کارگری در نظر گرفته است و پویش سراسری کارگر ایرانی‌ام  در مسیر پیشرفت و هشتک کار برای استفاده از ظرفیت نیروهای فضای مجازی قشر کارگر  با هدف ارج نهادن به قشر و شان جامعه کارگری،  پاسداشت و جایگاه والای کارگران در نظر گرفته شده است.

بسیج کارگری استان زنجان عنوان کرد: دو یادواره شهدای کارگری با حضور دست اندکاران این مجموعه، فرماندهان پایگاه‌ها، حوزه و مسئولین شهرستانی و با حضور مدیران شهر و واحدهای عرصه تولید در منزل خانواده‌های شهدا در هفته بسیج انجام خواهد شد.

 احمدی گفت: بسیج کارگری فعال در استان زنجان در جنگ هشت سال دفاع مقدس در میدان حق علیه باطل خوش درخشیدند که تعداد شهدای بسیج کارگری در استان زنجان 229 مورد است و جزو سندهای افتخار آفرین محسوب می‌شود.

وی ابراز کرد: برای هفته بسیج برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، کتاب و کتابخوانی نیز جزو برنامه‌های مربوطه است.

بسیج کارگری استان زنجان افزود: در راستای پاسداشت و اجرای طرح شهید کریمی از50 شرکت و واحد تولیدی بازدید به عمل خواهد آمده که برای 20 واحد تولیدی به صورت تخصصی اهدا نشان اقتصاد مقاومتی واحد های صنعتی در استان انجام خواهد شد که این برنامه برای اولین بار در استان زنجان انجام می‌شود.

احمدی ابراز کرد: بسیج کارگری استان زنجان  7 هزار نفر عضو فعال و عادی دارد.

وی گفت: برگزاری جلسات روشنگری و بصیرتی درباره مسائل روز برای جامعه کارگران و رزمایش شیفت ایثار که با اعزام گروه‌های جهادی سفیران تولید بازدید دانش آموزان و دانشجویان از واحد تولید در اردو راهیان پیشرفت انجام می‌گیرد.

بسیج کارگری استان زنجان عنوان کرد: توزیع بسته‌های کمک معیشتی در بین  افراد مناطق محروم نیز در هفته بسیج در دستور کار است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر