logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۲
[ شناسه خبر : ۳۳۷۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان ابهر:

کتاب دریچه‌ای به سوی جهان شگفت‌انگیز علم و معرفت است

کتاب-دریچه‌ای-به-سوی-جهان-شگفت‌انگیز-علم-و-معرفت-است
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: کتاب دریچه‌ای به سوی جهان شگفت‌انگیز علم و معرفت است، نقش کتاب در ارتقاء فرهنگ جامعه بی‌بدیل است‌ و باید تلاش کنیم تا کتاب و کتابخوانی به یک ارزش بالا در جامعه تبدیل شود.

حمید کاوندی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار ضمن اشاره به اهمیت کتاب در روایات و کلام بزرگان گفت: اهمیت کتاب و کتابخوانی و عظمت و شرافت کتاب در اسلام تا حدی است که خداوند متعال به قلم و به آنچه می نویسد، قسم یاد می‌کند.

بیشتر بخوانید

وی بیان کرد: کتاب دریچه‌ای است به سوی جهان شگفت‌انگیز علم و معرفت و مطالعه راهی است بسیار ساده و عملی برای پرورش استعدادهای خداداد انسان و آموزش علوم و فنونی که او را در مسیر رشد و تکامل راهنمایی کند.

کاوندی اظهار کرد: اگر بتوانیم مطالعه را در انسان به صورت عادت درآوریم، دیگر ارتباط او با جهان دانش و آگاهی سخت نخواهد بود و بدون هیچ زحمت و مرارتی خواهد توانست از راه مطالعه، درک و اندیشه خود را نسبت به جهان هستی رشد و تعالی بخشد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به فواید کتابخوانی گفت: کتاب‌ها به ما الهام و انگیزه داده و ما را تشویق می‌کنند و همیشه باعث می‌شوند مسیر درست را ببینیم.

وی افزود: نقش کتاب در ارتقاء فرهنگ جامعه بی‌بدیل است‌ و باید تلاش کنیم تا کتاب و کتابخوانی به یک ارزش بالا در جامعه تبدیل شود و بتوانیم میانگین مطالعه را در کشور ارتقاء دهیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر