logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۶
[ شناسه خبر : ۳۳۷۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

پرستاران در شرایط سخت افتخار آفریدند

پرستاران-در-شرایط-سخت-افتخار-آفریدند
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس پرستاران با ارائه خدمات درمانی برای مجروحین خوش درخشیدند گفت: پرستاران در شرایط سخت افتخار آفریدند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سردارجهانبخش کرمی در مراسم تکریم روز پرستار که در بیمارستان بهمن برگزار شد، با بیان اینکه امروز روز ولادت زینب کبری(س) که مصادف با روز پرستار است گفت: این نامگذاری مبنای مشخصی دارد‌ و پرستاران مانند حضرت زینب(س) به مردم عاشورایی خدمت کنند.

بیشتر بخوانید
وی افزود: همانطور که روز ولادت امام حسین (ع) را روز پاسدار می‌نامند تا پاسداران انقلاب حیسنی‌وار در عرصه‌های مختلف خدمت کنند.
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان عنوان کرد:  امیدواریم پرستاران تحت توجهات حضرت زینب کبری(س) قرار بگیرند و هر خواسته‌ای از حضرت زینب کبری(س) دارند برآورده شود.
سردار کرمی ابراز کرد: در دوران دفاع مقدس نیز پرستاران با ایثار و فداکاری که از خود نشان داده‌اند خوش درخشیدند و در واقع در شرایط سخت افتخار آفریدند.
وی تصریح کرد: شهید یحیی یوسفی در عملیات خیبر زمانی که منطقه بمباران شده و همه جا از آتش پر شده بود این شهید بزرگوار زخمی شده بود زخم‌های خود را نمی‌بست بلکه به زخمی‌های دیگر کمک می‌کرد و در واقع زحمات پرستاران ستودنی است.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان عنوان کرد: پیام غزه آمریکا و اروپائیان است که به نام حقوق بشر آمریکایی همه بیمارستان‌ها و مراکز ممنوعه از جمله بیمارستان‌های سرطانی، مدرسه و مساجد را بمباران می‌کنند و این اقدامات بخشی از هزاران اقدامات ضد بشری و چهره واقعی آمریکا است.
سردار کرمی ابراز کرد: قدر انقلاب شکوهمند اسلامی را باید دانست و آمریکا این را بداند زمان بزن در رو تمام شده است اگر یکی بزند دوتا خواهد خورد.
وی اضافه کرد: بیمارستان بهمن زنجان به نام سپاه است، اما در واقع برای مردم است و مردم صاحب اصلی آن هستند که یکی از برنامه‌های سپاه بهتر شدن خدمات قابل ارائه در این بیمارستان است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر