logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۹
[ شناسه خبر : ۳۳۵۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار ابهر:

بانک‌ها در مورد ضامن سلیقه‌ای عمل می‌کنند

بانک‌ها-در-مورد-ضامن-سلیقه‌ای-عمل-می‌کنند
فرماندار ابهر گفت: بسیاری از مراجعین به فرمانداری عنوان می‌کنند که پرونده درخواست وام را تکمیل کرده و در بخش وام به مشکل برخوردند و این نشان‌دهنده سلیقه‌ای عمل کردن بانک‌ها است.

احمد ذوالقدر در حاشیه جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های استانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: اگر بخواهیم نگاه منصفانه‌ای داشته باشیم همانطور که مشکلات و موانع در سطح شهرستان عنوان می‌شود باید نگاه واقع‌بینانه باشد و نقاط قوت نیز بیان شود، از مسئولان استانی نیز جهت حضور در این جلسات صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید

وی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان محترم استانی جهت ارائه گزارشات گفت: رصد اشتغال در شهرستان ۷۱ درصد است که نشان‌دهنده وضعیت مطلوب شهرستان ابهر نسبت به سایر شهرستان‌های استان است.

ذوالقدر ضمن اشاره به تشکیل جلسات اشتغال در روزهای دوشنبه در فرمانداری شهرستان گفت: تمام سعی ما این است که مشکلات به صورت موردی بررسی شود و جلسات کلی را کاهش دهیم، گاهی پیش آمده برای یک موضوع چندین جلسه برگزار شده تا به نتیجه دلخواه برسد، 

وی تصریح کرد: با همکاری رئیس اداره کار شهرستان ابهر روزهای دوشنبه مشکل کار بسیاری از افرادی که مراجعه می‌کنند حل می‌شود.

فرماندار ابهر با بیان اینکه در شهرستان ابهر دو مشکل جدی وجود دارد، گفت: در بحث تبصره ۱۶ وضعیت شهرستان طبق بررسی‌های انجام شده مطلوب است اما چون دستورالعمل‌ها سرموقع انجام نمی‌شوند وام بسیاری از متقاضیان پرداخت نشده و اگر بانک‌ها و دستگاه طبق دستورالعمل سریع پیش بروند همه متقاضیان وام خود را دریافت می‌کنند.

این مسئول با اشاره به سلیقه‌ای عمل کردن بانک‌ها در خصوص پذیرش ضامن گفت: بسیاری از مراجعات به فرمانداری‌ها در خصوص مشکلات مربوط به وام‌هاست، مراجعین اعلام ‌می‌کنند که پرونده درخواست وام را تکمیل کرده و در خصوص ارائه ضامن به مشکل برمی‌خورند و نیاز است مسئولان مربوطه در این خصوص توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی در پایان از محبت و تلاش استاندار محترم و مسئولان استانی که عنایت ویژه‌ای به شهرستان ابهر دارند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر