logo
امروز : پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۳۵۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خدابنده در گفتگو با موج‌رسا:

دستگاه آندوسکوپی در کلینیک حضرت امیرالمؤمنین(ع) خدابنده راه اندازی شد

دستگاه-آندوسکوپی-در-کلینیک-حضرت-امیرالمؤمنین(ع)-خدابنده-راه-اندازی-شد
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خدابنده با بیان اینکه راه اندازی و استفاده از دستگاه آندوسکوپی یکی از نیازهای مبرم شهرستان خدابنده بود گفت: دستگاه آندوسکوپی در کلینیک حضرت امیرالمؤمنین(ع) شهرستان خدابنده راه اندازی شد.

میثم معینیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه استقرار دستگاه برای استفاده عموم مردم با پیگیری های مسئولین مربوطه انجام شده است گفت: اعتبار خرید دستگاه آندوسکوپی برای کلینیک تخصصی شهرستان خدابنده 1.5 میلیارد تومان می‎باشد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: دستگاه آندوسکوپی Olympus مدل 190 یکی از تجهیزات تصویربرداری و نمونه برداری است که با قابلیت کاوش داخلی در اندام‌‎های مختلف به پزشک امکان معاینه، تشخیص بیماری را می‎دهد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خدابنده عنوان کرد: این دستگاه برای تشخیص سرطان، بررسی تومورها، بیوپسی، تشخیص عفونت و کولیت زخمی و دیگر بیماری‎های دستگاه گوارش مورد استفاده قرار می‌‎گیرد.

معینیان ابراز کرد: مزایای استفاده از دستگاه آندوسکوپی برای بیماران آسیب کمتری به بدن بیمار وارد می‎شود، نیاز به مواد بیهوشی کاهش می‎یابد،  در وقت صرفه جویی می‎شود، فشار کمتری به پزشک وارد می‎شود و دسترسی به اطلاعات سریع‎تر و آسان تر می‌شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر