logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۳۳۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه قیدار:

مرگ بر آمريكا نقشه راه مبارزه با نظام سلطه است

مرگ-بر-آمريكا-نقشه-راه-مبارزه-با-نظام-سلطه-است
امام جمعه قیدار در یوم الله 13 آبان گفت: مرگ بر آمريكا يك شعار نيست بلكه نقشه راه مبارزه با نظام سلطه است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از نسیم اشراق،راهپیمایی امروز یوم الله 13آبان خدابنده از ساعت 10 صبح از میدان شهدای شهر قیدار آغاز و به طرف مزار مطهر شهدا ختم شد.

بیشتر بخوانید

حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار که سخنران این برنامه بود اظهار کرد: 13 آبان فرصتی است كه مردم غيور و انقلابى ايران اسلامى فرياد آزادگى و ظلم‏ستيزى و استکبار ستیزی خود را كه از عاشورا گرفته، به گوش جهانيان برسانند و ايستادگى و مقاومت خود را در مقابل استكبار جهانى نشان دهند.

وی افزود : شعار «مرگ بر آمريكا» شعارى ملى است كه امروزه زبان مشترک همه ملت‌های ضد استکباری است، ملت ايران در راهپيمايى ۱۳ آبان، شعار مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائیل را محكم‏تر سر خواهند داد تا اميد ملت‏هاى آزاديخواه جهان تا امید مردم فلسطین و غزه كه به مقاومت و ايستادگى ملت ايران در برابر استكبار دل بسته‏اند، حفظ شود.

امام جمعه قیدار ادامه داد : تا زمانی که خوى ظالمانه و مستكبرانه آمريكا،ادامه دارد، ملت شهيدپرور و استكبارستيز و عاشورائی ايران، همچنان آمريكا را شيطان بزرگ و دشمن شماره يك خود و بلكه جامعه بشرى و صلح و امنيت جهانى مى‏‌داند وشعار «مرگ بر آمريكا» و «مرگ بر استكبار» همچنان به‏ عنوان اصلى‌‏ترين و مهم‏ترين شعار خواهد بود.

وی تصریح کرد: مرگ بر آمريكا يعنى اين‏كه ما ديگر سلطه نمى‏‌پذيريم و ديگر زير بار سلطه دولت‏هاى استكبارى و هم‏پيمانان‏شان نخواهيم رفت دین ما این اجازه را به ما نمی‌دهد که زیر بار ظلم و ستم برویم چرا که مکتب عاشورا که ما در آن تربیت یافتیم اجازه ذلت پیذیری و زیر بار استکبار رفتن را به ما نمی‌دهد.

امام جمعه قیدار ادامه داد: مرگ بر آمريكا يك شعار نيست بلكه نقشه راه مبارزه با نظام سلطه است، سلاحى برنده و كارآمد است كه تمام مكر و فريب دشمن را از كار انداخته است، اين سلاح بيداركننده تمام مستضعفين عالم است،شعار مرگ بر آمريكا نماد استكبارستيزى ملت ايران است و پاسخ به اقدامات خصمانه آمريكا در طول يك‏صد سال اخير است.

وی خاطرنشان کرد: پیام راهپيمايى ۱۳ آبان براى آمریکا این است كه بداند جوانان ۱۴۰۲ ما پرشورتر از جوانان بهمن ۵۷ در مقابل زياده‏‌خواهى‏‌هاى آمريكا ايستاده‌‏اند و تا زمانى كه آمريكا دست از زياده‏‌خواهى و حمايت از رژيم صهيونيستى برندارد، ملت ايران همانند گذشته در مقابل آن‏ها خواهد ايستاد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر