logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۳۳۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای شهر ابهر:

مجتمع تجاری ارغوان در دهه فجر افتتاح می‌شود

مجتمع-تجاری-ارغوان-در-دهه-فجر-افتتاح-می‌شود-
رئیس شورای شهر ابهر گفت: مجتمع ارغوان با سرمایه‌گذاری خصوصی در حال انجام است و در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

سعید بهاوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: با توجه به اتمام عملیات اجرایی مجتمع تجاری و فرهنگی میدان امام (ره)، در خصوص محوطه جلویی مجتمع پیمانکار مشخص شده و به زودی کار خود را شروع خواهد کرد.

بیشتر بخوانید

وی ضمن اشاره به پروژه‌های در دست اجرای شهرداری گفت : مجتمع ارغوان با زیربنای بیش از ۱۶ هزار متر و نزدیک به ۹۰ واحد تجاری و ۲۰۰ پارکینگ در دست اجرا بوده که در این مجتمع شهربازی، سینما، تالار و همینطور هایپرمارکت نیز تعبیه شده است.

بهاوری افزود: این پروژه با سرمایه‌گذاری ۵۷ درصدی بخش خصوصی و از دور سوم شورای شهر ابهر آغاز به کار کرده و در دوره چهارم به مرحله اجرایی رسیده و در دوره پنجم و ششم ادامه پیدا کرد و انشالله در دوره ششم و در دهه‌فجر افتتاح خواهد شد.

رئیس شورای شهر گفت: یقیناً چنین مجتمع بزرگی نیاز به مدیریت کلان و درست و اصولی دارد که شیوه‌نامه تدوین شده برای اداره آن در همین راستا است.

این مسئول با اشاره به کم بودن ظرفیت پارکینگ این پروژه گفت: در محدوده نزدیک به پروژه که ۵۰ کیلومتر با مجتمع فاصله دارد و متراژ آن هزار متر است و کمبود ظرفیت پارکینگ با این‌ کار جبران خواهد شد و بار ترافیکی شهر را کاهش می‌دهد.

وی در خاتمه ضمن آرزوی موفقیت برای کسبه و بازاریان و مجتمع ابراز امیدواری کرد و افزود: انشالله این مجتمع و اداره آن الگویی برای شهرهای همجوار باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر