logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۱
[ شناسه خبر : ۳۳۲۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه استان زنجان:

ملت ایران در دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند

ملت-ایران-در-دوران-دفاع-مقدس-حماسه-آفریدند
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت:ملت ایران در دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند و تا ابد حماسه آفرینی آن ها باید با عظمت و عزت یاد شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» و به نقل از روابط عمومی سپاه  انصارالمهدی(عج) سردار جهانبخش کرمی در تجمع دانش آموزان زنجانی در محکومیت جنایات‌های رژیم صهیونیست اسرائیل که ظهر امروز در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، اظهار داشت:امام راحل (ره) برای تشکیل حکومت اسلامی انقلاب کردند و پس از پیروزی انقلاب، دشمنان ایران اسلامی به روش‌های مختلف جنایات متعددی علیه این ملت انجام دادند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه هدف امام راحل (ره) آزادی و استقلال ملت ایران بود، گفت: ایران آغازگر جنگ نبود و زمانی که جنگ تحمیلی آغاز شد با اعلام امام (ره) بسیج بیست میلیونی تشکیل شد و این رزمندگان اسلام با دلاوری‌ها و رشادت‌ها پیروز میدان شدند و دشمن را از پا درآوردند.

این مسئول با اشاره به اینکه دانش آموزان در دوران دفاع مقدس حضور فعال داشتند و عاشورایی می‌جنگیدند، افزود:دانش آموزان برای حضور در جبهه‌ها خودجوش ثبت نام میکردند و برای دفاع از کشور آمده بودند.

سردار کرمی تصریح کرد:جوانان و نوجوانان پیوند قلبی عمیق با امام داشتند و همین پیوند موجب پیروزی رزمندگان شد و امام نیز فرمودند در عصر پیامبر اسلام از این ملت نبود.

وی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل گروهک داعش را بوجود آوردند و از این گروهک حمایت همه جانبه می‌کردند، بیان کرد:هدف آن‌ها جنگ با کشور‌های مسلمان بود و شهید سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم با خودگذشتگی از حرمین دفاع کردند و اجازه تجاوز به دشمنان اسلام را ندادند.

این مسئول با اشاره به اینکه یاران امام زمان عجل الله شما نوجوانان هستید، تاکید کرد:شما نوجوانان وارث و ادامه دهنده راه شهدا و پرچمدار ایران اسلامی هستید.

فرمانده سپاه استان زنجان خاطر نشان کرد:ملت ایران در دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند و تا ابد حماسه آفرینی آن‌ها باید با عظمت و عزت یاد شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر