logo
امروز : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۴
[ شناسه خبر : ۳۳۲۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه ناحیه زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

نمایشگاه اسوه با حضور 23 پایگاه مقاومت بسیج در زنجان برگزار می‌شود

نمایشگاه-اسوه-با-حضور-23-پایگاه-مقاومت-بسیج-در-زنجان-برگزار-می‌شود
فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه هدف از اجرای نمایشگاه اسوه نشان دادن عملکرد بسیجیان است گفت: ۲۳ پایگاه مقاومت در نمایشگاه اسوه حضور دارند.

محمد علی نجفی‌راد در گفتگو خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه طبق فرمایشات رهبری، عملکرد بسیج باید به آحاد مردم نشان داده شود گفت: بسیج پاره تن ملت و امت است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: هدف اصلی از اجرای نمایشگاه اسوه نشان دادن عملکرد بسیجیان برای آحاد مردم است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان عنوان کرد: ۳۵۰ پایگاه مقاومت محلات برادران و خواهران در شهرستان زنجان فعالیت می‌کنند که خروجی عملکرد پایگاه‌های مقاومت ۲۳ حوزه در این نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان افزود: مرحله اول طرح اسوه پایگاه‌های مقاومت در حوزه‌ها را شامل شده که بر این اساس از هر حوزه مقاومت پایگاه‌هایی در این نمایشگاه حضور دارند.

نجفی‌راد گفت: برای ما هیچ پایگاهی فرقی ندارد چرا که این افراد بسیجی و اقدامات آن‌ها جهادی و خدایی است.

وی ابراز کرد: برای نشان دادن اینکه با دست خالی می‌توان کارهای جهادی و فرهنگی بزرگی انجام داد نمایشگاه اسوه در نظر گرفته شده است و می‌توان نمایشگاه اسوه را بین پایگاه‌ها اشاعه داد.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان عنوان کرد: بر این اساس همه پایگاه‌ها طبق تراز و خواسته مقام معظم رهبری در کنار هم فعالیت می‌کنند.

نحفی‌راد ابراز کرد: امروز ۲۳ پایگاه مقاومت در نمایشگاه اسوه حضور دارند که ۷ پایگاه به عنوان پایگاه برتر انتخاب خواهد شد و به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر