logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۳۱۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پزشکی قانونی:

اقداماتی خوبی برای ماندگاری پزشکان در پزشکی قانونی انجام شده است

اقداماتی-خوبی-برای-ماندگاری-پزشکان-در-پزشکی-قانونی-انجام-شده-است
معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پزشکی قانونی با بیان اینکه در سال‌های گذشته محدودیت‌هایی در خصوص پرداخت فوق‌العاده به پزشکان سازمان وجود داشت گفت: اقداماتی خوبی برای ماندگاری پزشکان در پزشکی قانونی انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»امیر حسین مهدوی روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیران پزشکی قانونی استان با بیان اینکه با افزایش میزان پرداختی‌ها همچنان شکاف بین درآمد بخش خصوصی و دولتی وجود دارد گفت: در سال‌های گذشته محدودیت‌هایی در خصوص پرداخت فوق‌العاده خاص به پزشکان سازمان وجود داشت که‌ امروزه با تلاش و پیگیری‌های به عمل آمده تا حدودی بهبود یافته است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: بخش بزرگی از بودجه ادارات پزشکی قانونی به صورت استانی‌ بوده و بخشی دیگر کمک جزئی می‌باشد و سعی و تلاش بسیار در جهت ارتقای کیفیت نظرات کارشناسی سازمان و صدور آرای دقیقتر و کاملتر به محاکم قضائی است.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پزشکی قانونی عنوان کرد: تمام تلاش‌ها برای ماندگاری پزشکان در پزشکی قانونی انجام گرفته ولی بخش خصوصی با شرایط بهتر مانع این کار شده است و سازمان پزشکی قانونی یک سازمانی علمی و تخصصی است.

مهدوی گفت: یکی از مهمترین بخش‌های سازمان پزشکی قانونی را حوزه آموزشی و پژوهشی به خوداختصاص داده است.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پزشک قانونی عنوان کرد: پزشکی قانونی تکلیفی در حیطه خدمت رسانی بر عهده دارد و برای تحقق این اهداف سعی و تلاش مضاعف به کار خواهد داشت.

مهدوی ابراز کرد: شعار پزشکی قانونی نهضت خدمت‌گزاری به مردم است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر