logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۳۱۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان نظام پزشکی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

بیش از 96درصد پزشکان زنجان از کارتخوان استفاده می‌کنند

بیش-از-96درصد-پزشکان-زنجان-از-کارتخوان-استفاده-می‌کنند-
رئیس سازمان نظام پزشکی استان زنجان با بیان اینکه استفاده از کارت خوان در مطب‌ها امری حرفه‌ای و بهداشتی محسوب می‌شود گفت: 96 درصد جامعه پزشکی زنجان از کارتخوان استفاده می‌کنند.

محمد محرمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه پزشکان و دندانپزشکان چنانچه دستگاه کارتخوان داشته باشند و به جای استفاده از آن وجه نقد دریافت کنند محکوم هستند گفت: هر همکار و عضوسازمانی نظام پزشکی چه پزشک و چه غیرپزشک همچنین رفتاری داشته باشد کار غیر حرفه‌ای محسوب شده و مورد پسند نمی‌باشد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: بیش از 96 درصد پزشکان و دندانپزشکان در زنجان دارای کارتخوان بوده و استفاده می‌کنند و گزارشی که از امور مالیاتی گرفته شده است موضوع استفاده از کارت خوان را تائید می‌کند.

رئیس سازمان نظام پزشکی استان زنجان عنوان کرد: جامعه پزشکی مشتریان خوش حق و حساب امور مالیاتی هستند ولی تعداد انگشت شمار در هر گروه و اقشاری وجود دارد زمانی که کارت خوان موجود باشد و از آن استفاده نکنند در قبال وجه نقد دریافت کرده که این امر کار غیر قانونی و غیر اخلاقی است.

محرمی ابراز کرد: در صورتی که گزارشات مردمی برای عدم استفاده از کارت خوان در مطب‌ها همراه با مستند ارائه شود سازمان نظام پزشکی ورود پیدا کرده و تذکرات لازم در این باره به پزشک مربوطه ارائه می‌شود و نتیجه به نظام پزشکی اطلاع داده می‌‍شود.

وی گفت: به خاطر راحتی مراجعه کنندگان به مطب، رعایت مسائل بهداشتی و مالیاتی استفاده از کارت خوان مناسب است.

رئیس سازمان نظام پزشکی استان زنجان ابراز کرد: متاسفانه بسیار افراد در جامعه هستند که با وجود داشتن کارت خوان از وجه نقد استفاد می‌کنند و این موضوع عدم استفاده پزشکان و دندانپزشکان مختص جامعه پزشکی نیست.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر