logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۹
[ شناسه خبر : ۳۳۱۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر خبر داد:

نبود خوابگاه ورزشی در ابهر

نبود-خوابگاه-ورزشی-در-ابهر
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر گفت: خلأ وجود یک مکان مناسب برای اسکان ورزشکارانی که از شهرهای دور و نزدیک برای انجام مسابقات مختلف به ابهر مراجعه می‌کنند، به خوبی در این شهر احساس می‌شود.

علی مقدم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی خوبی که شهرستان ابهر دارد، خلأ وجود یک مکان مناسب برای اسکان ورزشکارانی که از شهرهای دور و نزدیک برای انجام مسابقات مختلف به ابهر مراجعه می‌کنند، به خوبی در این شهر احساس می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: سال گذشته شهرستان ابهر به مدت یک هفته میزبان تیم پرسپولیس بود و با همکاری دانشگاه آزاد ابهر این میزبانی انجام شد و اگر ما خوابگاه ورزشی داشته باشیم قطعاً میزبان ورزشکاران کشوری خواهیم بود.

مقدم افزود: شهرستان ابهر با داشتن ۴۵ هیأت ورزشی و با وجود استعدادهای بی‌نظیر در ورزش با معضل نبود خوابگاه ورزشکاران در میزبانی مسابقات مواجه است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ابهر به فعالیت ۶ هزار ۲۷۷ ورزشکار سازمان‌یافته در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ساخت خوابگاه و ساختمان اداری از ضروریات است و باید مسئولان استانی بودجه‌ای را برای احداث این خوابگاه ورزشی اختصاص دهند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر