logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۳۰۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

لسانی و سالک در اسکیت قهرمانی آسیا طلایی و برنزی شدند

لسانی-و-سالک-در-اسکیت-قهرمانی-آسیا-طلایی-و-برنزی-شدند
ملی‌پوشان کشورمان در مسابقات اسکیت فری استایل قهرمانی اسکیت آسیا ۲۰۲۳ صاحب نشان طلا و برنز شدند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» مسابقات اسکیت فری استایل قهرمانی اسکیت آسیا ۲۰۲۳ که در بیداهه چین در حال برگزاری است امروز با کسب یک نشان طلا و یک مدال برنز برای تیم اعزامی کشورمان همراه بود.

بیشتر بخوانید

رضا لسانی با ثبت ۴.۱۱۳ ثانیه، مدال طلای این رقابت‌ها را در بخش بزرگسالان از آن خود کرد و رومینا سالک اصفهانی در رده سنی جوانان صاحب مدال برنز شد.

این مسابقات در بیداهه چین در حال برگزاری است و تیم اسکیت ایران در بخش‌های سرعت، فری استایل وهنری در این دوره شرکت کرده است. تیم ملی اسکیت ایران در نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی‌های آسیایی هانگژو به این رقابت‌ها اعزام شد.

در رشته سرعت، محمد سروش‌مهر، آروین نجفی، محسن کاظمی، محیا دست‌پاک، آلاله حشمتی، سما شیخ بیگلو به مربیگری محمد آرزومند، در رشته هنری، محمود نیک‌پور، بیتا مرادخانی، صبا سادات طباطبایی، پرنیا رهنما، سارا حاجی پهلوان به مربیگری فرنوش میرزازاده و در فری استایل، مژده شعبانی، رومینا سالک، رضا لسانی، محمد امین عباسیان به مربیگری فرزانه ایوبی در این رقابت‌ها حضور دارند.

این در شرایطی است که رومینا سالک در بازی‌های آسیایی هانگژو با ثبت رکورد ۴/۲۵۴ صدم ثانیه توانست رکورد انفرادی جهان را بشکند اما در کسب مدال ناموفق بود.

نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا از ۲۶ مهر در بیداهه چین آغاز شده و تا ششم آبان‌ماه ادامه دارد.

ایرنا

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر