logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۳۰۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان طارم:

آمریکا هدایت کننده اصلی رژیم صهیونیست است

آمریکا-هدایت-کننده-اصلی-رژیم-صهیونیست-است
امام جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه رژیم منحوس اسرائیل باید دست از کشتار مسلمانان بی‌دفاع بردارد گفت: آمریکا هدایت کننده اصلی رژیم صهیونیست است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت الاسلام مهدی منصوری در نماز جمعه این هفته با بیان  آمریکا هدایت کننده اصلی رژیم صهیونیست است که جنایات وحشیانه‌ای بر علیه مردم فلسطین انجام می‌دهد گفت: جنایات وحشیانه رژیم صهیونیست با چراغ سبز، حمایت و هدایت اصلی آمریکا صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید
وی افزود: حملات مکرر رژیم صهیونیست بر ساختمان‌های فلسطین از جمله بیمارستان المعمدانی، مساجد، امدادگران و مدارس اقدامات خلاف قانون بین‌الملل و شورای امنیت است چرا که لباس پزشک، پرستار  و کارمند بیمارستان که سفید رنگ است نشانه صلح می‌باشد.
امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: متاسفانه برخی کشورها اسلامی در این مورد نقش ظاهری را بازی می‌کنند و در حالی که امیر المومنین علی علیه السلام می‌فرماید؛ همیشه با ظالمان و ستمگران در ستیز باشید و همیشه حامی مظلومین عالم باشید.
حجت‌الاسلام منصوری ابراز کرد: سفر رئیس جمهور آمریکا و سایر مقامات آمریکا و نخست وزیر انگلیس به اسرائیل خود نمونه‌ای از حمایت ظالم از ظلم است.
وی گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان چند نکته کلیدی و راهبردی درباره جنگ اخیر غزه بیان داشتند.
امام جمعه شهرستان طارم ضمن تشکر و قدردانی از مردم همیشه در صحنه شهرستان طارم و اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار که با سراسر کشور و جهان تجمع نموده و خشم و انزجار خود را نسبت به اقدامات وحشیانه رژیم کودک کش ابراز نمودند، گفت: سربازان حاج قاسم در همه جای دنیا آماده اعزام به فلسطین هستند تا زودتر اسرائیل را نابود کنند.
وی تاکید کرد: اگر جنایات رژیم صهیونیستی ادامه پیدا کند مسلمانان و نیروهای مقاومت بی‌تاب می‌شوند و هیچ کس دیگر جلودار آن‌ها نخواهد بود.
امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: تبریک ولادت با سعادت امام حسن عسگری و حضرت عبدالعظیم حسنی و تسلیت وفات حضرت معصومه (س) و اینکه حضرت عبدالعظیم حسنی ستاره درخشان امام زادگان است و شفاعت حضرت معصومه (س) که به بیان مبارک امام صادق (ع) گستردگی شفاعتش به وسعت تاریخ تشیع و جغرافیای شیعیان است.
وی گفت: ضمن تشکر و قدر‌دانی از همه مسئولین و کارمندان عزیز که به اندازه وسع و توان خودشان کار می‌کنند و زحمت می‌کشند اما مطالبات و درخواست‌هایی از طرف مردم وجود دارد که باید مورد پیگیری قرار گیرد.
امام جمعه شهرستان طارم ابراز کرد: بهسازی و آسفالت‌ریزی مسیر امامزاده جعفر (ع) که مردم بیشتر پیگیر هستند از جمله مطالبات است.
حجت الاسلام منصوری تاکید کرد: موضوع دیگر میدان حاج قاسم سلیمانی و میدان زیتون است باید داخل میدان گل کاری شود، چون ورودی شهر است انتظار داریم مطالبات ذکر شده توسط ادارات مربوطه با همکاری و همراهی مردم شریف پیگیری شود.
وی در ادامه اضافه کرد: یکی از اهداف  شوم دشمن بحث مساجد و حجاب است که تبلیغات منفی بسیار در این موارد شده است که مساجد خالی و حجاب و عفاف  از زنان برداشته شود و مسجد تنها مرکز تربیت مومنان است که مشتری این مومنان خداوند رحمان و رحیم است و حجاب عامل تکریم، شخصیت و امنیت زن در جامعه است.
امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: در سایه حجاب است که زن و مرد مسلمان امنیت پیدا می‌کنند.
امام جمعه شهرستان طارم اضافه کرد: امیدواریم در داخل کشور نیز در بحث کنترل تورم و گرانی هم بن بست‌ها شکسته شود و مشکل اصلی مردم و خانواده‌ها که تورم و گرانی در جامعه است، حل شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر