logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۲۹۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
یادداشت؛

چرا فلسطین مهم است

چرا-فلسطین-مهم-است
فلسطین این مکان ذی طوی و میقات انبیای الهی ، بیش از ۷۰ سال است که گرفتار رژیم دژخیمان صهیونیستی شده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» فلسطین مکان نزول وحی و ظهور انبیای الهی همچون حضرت عیسی (ع) و حضرت موسی (ع) و محل عبور حضرت ابراهیم خلیل (ع) است. قدمگاه انبیاء ، بوی بهشت و دلداگی به حضرت خالق می‌دهد. بوی دعوت به توحید و یکتا پرستی می‌دهد. این مکان شریف تداعی‌گر عروج نبی مکرم اسلام به آسمان ملکوت و تماشای حقایق جهان هستی یعنی معراج و دیدن آثار دینداری اهل ایمان و عواقب تبهکاران و مجرمان است.

بیشتر بخوانید

به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) فلسطین پاره تن اسلام است. این مکان شریف قبله اول مسلمان و معبد عاشقان الله متعال و پروردگارشناسان حقیقی است.

این مکان ذی طوی و میقات انبیای الهی ، بیش از ۷۰ سال است که گرفتار رژیم دژخیمان صهیونیستی شده تا آنجا که آنها به سبب جنایات غیرقابل وصف و بانهایت بی‌وجدانی و بی‌انصافی به صغیر و کبیر رحم نکرده و روی جلادان تاریخ همچون فرعون، نمرود و حجاج بن یوسف ثقفی را سفید کردند.

اسرائیل غاصب به تعبیر امام خمینی (ره) غده سرطانی است که در بدن فلسطین افتاده و باید توسط جراحان حاذق مسلمان در اقصی نقاط جهان با قیچی تدبیر و برنامه‌ریزی، با اتحاد و یک صدایی، بریده و دور انداخته شود.

باقی ماندن اسرائیل خبیث مساوی با کودک‌کشی، مساوی با نسل‌کشی، مساوی با سلطه‌طلبی و ایجاد ناامنی در غرب آسیا بوده و سبب فتنه‌گری بیشتر و به هم ریختن امنیت در منطقه خواهد شد لذا حفظ اتحاد مسلمانان به جهت زدودن این خباثت ، از نان شب لازم و دارای اهمیت است.

ما ملت ایران اسلامی به سبب هوشیاری و ادای وظیفه دینی و انقلابی خویش ضمن حمایت معنوی و دعا برای فلسطینیان عزیز سر سجاده‌های نماز و محافل دینی، از کمک‌های مادی خویش نیز به هر نحو ممکن دریغ نکرده و تا پیروزی نهایی و آزادی قدس شریف این راه را ادامه خواهیم داد و به کشورهای هم پیمان به ظاهر مسلمان با اسرائیل، هشدار خواهیم داد که رابطه با این رژیم منحوس و جعلی، صددرصد مخالف دین و آئین الهی و عقل سلیم بشری بوده و عواقب جبران‌ناپذیری دنیوی و اخروی برای شما خواهد داشت.

 موسی آقایاری استاد حوزه و دانشگاه

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر