logo
امروز : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۲۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه استان زنجان:

شهید حججی حسین‌وار به آرزوی شهادت دست یافت/ دشمن به دنبال از بین بردن اراده و روحیه شهادت‌طلبی ملت ایران است

شهید-حججی-حسین‌وار-به-آرزوی-شهادت-دست-یافت-دشمن-به-دنبال-از-بین-بردن-اراده-و-روحیه-شهادت‌طلبی-ملت-ایران-است

فرمانده سپاه استان زنجان با اشاره به شهادت محسن حججی گفت: شهید حججی حسین‌وار به آرزوی شهادت دست یافت.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در مراسم تجلیل از آزادگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، آزادگان را یادگاران دوران دفاع مقدس و اسوه صبر و استقامت دانست و اظهار کرد: رزمندگان اسلام علاوه بر اینکه در جبهه‌های دفاع مقدس مجاهدت کردند در زندان‌های دشمن مقاومت کردند.

وی با اشاره نقش آزادگان و رزمندگان در پیروزیهای دفاع مقدس تصریح کرد: آزادگان ثابت کردند که  مرد عمل هستند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان دفاع مقدس را یک‌ جنگ جهانی در مقیاس کوچک دانست و تاکید کرد: رزمندگان به رهبری امام خمینی امام(ره) هشت سال در مقابل دشمنان قسم خورده ایران ایستادگی کردند و امنیت امروز کشور مدیون خون شهدا، ایثارگری‌های آزادگان و جانبازان است.

وی شهادت محسن حججی اشاره کرد و گفت: شهید حججی در آن شرایط سخت و نفس‌گیر و قرار گرفتن زیر آتش‌های منحنی و مستقیم دشمن چنان راست قامت و ثابت قدم در مقابل دشمنان ایستاد که به آرزویش رسید و حسین وار شهید شد.

سردار کرمی با بیان اینکه اینکه امروزه باید در مقابل جنگ نرم و نفوذ دشمن ایستاد، خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد با نفوذ اراده ملت و روحیه شهادت‌طلبی ملت ایران را از بین ببرد اما ملت ایران با همان روحیه جهادی در مقابل دشمنان ایستادگی خواهد کرد.

حجت‌الاسلام علی متین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز در این مراسم ابراز کرد: خداوند در قرآن کریم به کسانی که در راه خدا جهاد می‌کنند، پاداش عظیم وعده داده است.

وی با اشاره به اینکه آزادگان دفاع مقدس سن آزادگی را کاهش دادند، گفت: امروز جامعه از نعمت آزادگان دفاع مقدس برخوردار است.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با با بیان اینکه شهید محسن حججی زاییده مقاومت آزادگان دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: برخی‌ها لیاقت ندارند که از شهید حججی تقدیر و تجلیل کنند

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر