logo
امروز : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۰
[ شناسه خبر : ۳۲۹۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیر حوزه علمیه خواهران الزهرا (س) استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

صهیونیست‌ها با قتل‌عام مردم غزه سیلی سنگین‌تری خواهند خورد

صهیونیست‌ها-با-قتل‌عام-مردم-غزه-سیلی-سنگین‌تری-خواهند-خورد
مدیر حوزه علمیه خواهران الزهرا (س) استان زنجان گفت: صهیونیست‌ها با قتل‌عام مردم غزه سیلی سنگین‌تری خواهند خورد.

حجت الاسلام تقی محدر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه فرمایشات اخیر رهبری بسیار روشنگرانه و مدبرانه بود که در منطقه اتفاق افتاده است گفت: این وعده خداست که هیچ حکومتی با ظلم پایدار نیست. 

بیشتر بخوانید
وی افزد: اتفاقی که در سرزمین‌های اشغالی رخ داد محصول ظلم بیش از حد به مظلوم است چنانچه ظلم بیش از حد بگذرد در حقیقت مانند مثالی است که باد کاشته شده و طوفان درو خواهد شد.
مدیر حوزه علمیه خواهران الزهرا (س) استان زنجان عنوان کرد: این مصداق بارز برای صهیونیست‌ها است که ظلم آنها نسبت به مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین بیش از حد بوده و این مردم را از خانه و کاشانه خود آواره کردند طوری که این مسائل تداوم داشت و نیاز به یک تنبیه و سیلی بود که ترمیم آن غیر قابل ممکن باشد.
حجت الاسلام محدر ابراز کرد: به فرمایش رهبر انقلاب سیلی که اسرائیل از مردم غزه و نیروهای حماس خورد غیر قابل ترمیم است نظامی که دو ارتش کشورهای عرب را در طول تاریخ شکست داده بود و با کشورهای منطقه دست به یکی شد و برای خود آوازه‌های پوچی ساخت.
وی گفت: اکنون همان ارتش نظامی توس نیروهای غیور حماس زمین‌گیر شده است و خدا را شاکریم امروزه جریان مقاومت به حدی رسیده است که اکنون شاهد این افتخارات تاریخی برای فلسطین شده است و این ضربه مهلک باعث تشویش و به هم ریختگی بنیان رژیم کودک کش اسرائیل شده است.
مدیر حوزه علمیه خواهران الزهرا (س) استان زنجان افزود: در طول تاریخ هم همین بوده است زمانی که دشمنان در میدان جنگ نتوانند کاری از پیش ببرند به فضای رسانه روی می‌آورند و مظلوم نمایی می‌کنند و در جنگ مقاومت نمی‌تواند مقابله کند و شروع به مظلوم نمایی می‌کنند. 
حجت الاسلام محدر تاکید کرد: صهیونیست‌ها با قتل‌عام مردم غزه سیلی سنگین‌تری خواهند خورد چرا که فلسطین و جوانان غیور آن دیگر تحمل زوگویی رژیم کودک کش را در سر زمین‌های مادری خود ندارند.
 وی گفت: عامل ایجاد این طوفان ویرانگر، ظلم و جنایت و درنده‌خویی مداوم رژیم غاصب جعلی در حق ملت فلسطین بوده است و این رژیم نمی‌تواند با دروغگویی و مظلوم‌نمایی، چهره هیولایی و دیوسیرت خود را در حمله به غزه و قتل عام مردم آن پنهان کند و با یاوه‌گویی، شجاعت جوانان فلسطینی و طراحی هوشمندانه آنان را برعهده غیرفلسطینی‌ها بگذارد.
مدیر حوزه علمیه خواهران الزهرا (س) استان زنجان عنوان کرد: حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای با اشاره به حوادث بی‌سابقه اخیر در فلسطین، موضع‌گیری مسئولان کشور در قبال این قضیه مهم سیاسی و نظامی را درست و خوب خواندند.
حجت الاسلام محدر افزود: این شکست از ابعاد نظامی و اطلاعاتی یک شکست غیرقابل ترمیم و یک زلزله ویرانگر است که بعید است رژیم غاصب با همه کمک‌های غربی‌ها بتواند ضربات عمیق این حادثه به سازه‌های حاکمیتی خود را ترمیم کند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر