logo
امروز : یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۲۸۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

مزایده سازمان اموال تملیکی در سامانه ستاد ایران برگزار می‌شود

مزایده-سازمان-اموال-تملیکی-در-سامانه-ستاد-ایران-برگزار-می‌شود
مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان زنجان گفت: مزایده سازمان اموال تملیکی در سامانه ستاد ایران برگزار می‌شود.

غلامحسین مهری در گفتگو باخبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه فروش اموال منقول و غیرمنقول سازمان در بستر سایت ستاد ایران صورت می‌گیرد، گفت: اطلاعات تمام اموال استان‌ها بصورت همزمان، سراسری و زمانبندی مشخص در سایت ستاد ایران و سامانه‌ی سازمان درج می‌گردد.

بیشتر بخوانید
وی افزود: متقاضیان شرکت در مزایده می‌توانند با مراجعه به انبار سازمان در استان‌ها از کالاهای مورد نظر بازدید کرده و با استفاده از توکن، در مهلت مقرر با مراجعه به سایت ستاد ایران و به راحتی نسبت به ارائه قیمت برای هر کدام از کالاهای استان‌های سطح کشور اقدام نماید.
مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان زنجان عنوان کرد: پس از اتمام مهلت مقرر و رمزگشایی در سازمان مرکزی، برنده هر پارتی در هر استان با بالاترین قیمت پیشنهادی مشخص و به کارتابل مزایده گران ادارات کل استان‌ها ارسال می‌گردد.
مهری افزود: در همین راستا مزایده سراسری ۲۷۲ شامل انواع کالاها به استثنا خودرو، از ۱۸ مهر شروع شده و تا ۲۳ مهرماه سالجاری مهلت ارائه قیمت پیشنهادی بوده و رمزگشایی و اعلام برندگان ۲۹ مهرماه ۱۴۰۲ است.
وی عنوان کرد: مزایده فوق العاده سراسری ۵۸۱ هم مختص خودروهای سواری سنگین، ماشین آلات راه سازی و معدن خارجی و داخلی می‌باشد که مهلت بازدید و ارائه پیشنهاد ۲۴ تا ۲۹ مهرماه ۱۴۰۲ است و رمزگشایی و اعلام برندگان ۳ آبان ماه ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است.
مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان زنجان ابراز کرد: مزایده ۱۱۴۳ املاک و مستغلات استان‌ها نیز در مهلت ۵ مهر لغایت ۲۴ مهر ۱۴۰۲ بوده و رمزگشایی و اعلام برندگان نیز ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲ می‌باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر