logo
امروز : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۲۸۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان زنجان:

8 ورزشکار از زنجان به مسابقات پاراآسیایی اعزام می‌شوند

8-ورزشکار-از-زنجان-به-مسابقات-پاراآسیایی-اعزام-می‌شوند
معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان زنجان از اعزام 8 ورزشکار زنجانی به مسابقات پاراآسیایی خبر داد و گفت: این دوره از رقابت‌ها در اواخر مهر ماه امسال در هانگژوی چین برگزار می‌شود.

غفار امانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار کرد: برای کاروان ورزشی ایران در بازی‌های پارآسیایی هانگژو که با حضور ورزشکاران زنجانی هم همراه خواهد بود آرزوی موفقیت و سربلندی کرده و دعای مردم و بویژه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بدرقه راه جوانان عزیزمان خواهد بود.

بیشتر بخوانید

وی با تاکید براینکه ورزشکاران زنجانی که قرار است به مسابقات پاراآسیایی اعزام شوند از آمادگی کاملی برای حضور در این رقابت‌ها برخوردارند گفت: در این مسابقات از استان زنجان 8 ورزشکار به مسابقات پاراآسیایی اعزام خواهند شد و این مسابقات اواخر مهر ماه امسال در هانگژوی چین برگزار خواهد شد.

معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید براینکه براساس پیش‌بینی‌های انجام شده ورزشکاران زنجانی در این مسابقات نیز سربلند برمی‌گردند ادامه داد: ورزشکاران اعزامی به مسابقات در رشته‌های بوچیا، دوچرخه سواری، تیراندازی، بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته و قایقرانی به رقابت می‌پردازند.

وی همچنین عنوان کرد: در مسابقات نیز 2 مربی و یک داور که در اردوهای تیم ملی فعالیت می‌کنند، حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر