logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۲۷۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان:

حیات واحد‌های تولیدی در گرو توجه به بازارهای جهانی است

حیات-واحد‌های-تولیدی-در-گرو-توجه-به-بازارهای-جهانی-است
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان با بیان اینکه در سال‌‌های آینده واحدی که به بازار جهانی فکر نکند ادامه حیاتش سخت خواهد بود، گفت: بنابراین تولیدکنندگان باید به بازار‌های جهانی فکر کنند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» صمد یوسفی‌اصل امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی صادرات به روسیه که از ۱۸ تا ۲۱ مهر ماه در زنجان دایر خواهد بود، اظهار داشت: کشور‌های روسیه، ارمنستان، پاکستان، عراق و عمان دعوت مردم زنجان را پذیرفته و نمایندگان این کشورها مهمان این استان هستند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه اکثر واحد‌های تولیدی استان مواد اولیه را از صنایع مادر تامین می‌کنند که حتی بالاتر از قیمت جهانی است، افزود: اما تولیدکنندگان مجبور هستند با همان قیمت جهانی کالاها را به فروش برسانند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان با اشاره به اینکه اکثر واحد‌ها کمتر از ظرفیت اسمی در حال فعالیت هستند، گفت: بنابراین تمام تولیدکنندگان مجبور هستند به بازارهای جهانی فکر کنند. 

وی با اشاره به اینکه در سال‌‌های آینده واحدی که به بازار جهانی فکر نکند ادامه حیاتش سخت خواهد بود، گفت: بنابراین باید به بازار‌های جهانی فکر شود.

یوسفی‌اصل با تاکید بر اینکه نمایشگاه‌هایی همچون نمایشگاه صادرات، فرصت را برای گفتگو صمیمانه باز می‌کند، اذعان کرد: تجار دو کشور آشنایی خوبی از بحث‌های همدیگر دارند.

 وی با بیان اینکه تجارت بین دو کشور فعلا نمره قابل قبولی نتوانسته کسب کند، خاطر‌نشان کرد: اگر فرصت غنیمت شمرده نشود این فرصت را به دست سایر کشورها خواهیم داد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان گفت: امیداریم برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی زنجان را به مرکز تجارت ایران با روسیه تبدیل کند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر