logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۲۷۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سلطانیه در گفتگو با موج‌رسا:

بهره‌برداری از چهار خطه شدن مسیر خیر آباد به سمت سه راهی سلطانیه

بهره‌برداری-از-چهار-خطه-شدن-مسیر-خیر-آباد-به-سمت-سه-راهی-سلطانیه-
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سلطانیه گفت: چهار خطه خیر آباد به سمت سه راهی سلطانیه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

حمید نظری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه حدود 75 میلیارد تومان برای این پروژه با همکاری اداره کل راه و شهر سازی استان در جهت ایمنی تردد و سهولت رانندگی در جاده‌ها هزینه شده است گفت: ورودی شهرستان سلطانیه به یک بزرگ راه 10 کیلومتری تبدیل شده که تمام موارد مربوط به خط کشی، نصب تابلوها و ایمنی جاده‌ها همه به صورت مرتب انجام شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: چهار خطه خیر آباد به سمت سه راهی سلطانیه مورد بهره‌برداری قرار گرفت و این عملکرد جزو پروژه‌های مهم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان محسوب می‌شود که طول این پروژه مذکور چهار کیلومتر و در محور ترانزیت زنجان به قزوین انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سلطانیه عنوان کرد: باید در نظر داشت که این پروژه از سال 95 به صورت نیمه کاره رها شده بود که در سال 1402 مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

نظری تاکید کرد: در سال 95 کار فرمای مربوطه راه و شهرسازی استان بود که امسال اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برای محقق شدن این پروژه پیش قدم شده و این پروژه مهم به نتیجه نهایی رسیده است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر