logo
امروز : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۳
[ شناسه خبر : ۳۲۷۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان مطرح کرد:

رتبه برتر زنجان در ارائه خدمات عمرانی روستایی +عکس

-رتبه-برتر-زنجان-در-ارائه-خدمات-عمرانی-روستایی-+عکس
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان گفت: در ارائه خدمات عمرانی روستایی استان زنجان جزو استان‌های برتر است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» وجیه‌اله بیگدلی امروز در جشن روز ملي روستا که در روستای ایچ ایجرود برگزار شد، اظهار داشت: در ارائه خدمات عمرانی روستایی استان زنجان در سال۱۴۰۱ و ۶ ماهه اول امسال جزو استان‌های برتر بود كه در سامانه منتاک وزارت کشور ثبت شد.

بیشتر بخوانید

وي با بيان اينكه امسال بيش از ۵۰۰ هزار مترمربع در روستاهای استات آسفالت‌ريزي شده است، افزود: بيش از 100 هزار مترمربع از معابر روستايي استان نيز در اين مدت سنگ فرش شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان با اشاره به اينكه بيش از ۲۰۰ کیلومتر در روستاهاي استان جدول گذاری انجام شده است، تصريح كرد: استان زنجان در حوزه عمران روستایی، روستاها را به عنوان کارگاه‌های عمرانی تبديل كرده است.

وي گفت: اگر کوتاهی‌هايي در اين خصوص باشد از اهالي محترم روستاهاي استان عذرخواهی می‌کنم.

بيگدلي به روز ملي روستا اشاره كرد و گفت: اين روز هر سال برای گرامیداشت و قدردانی از زحمات و تلاش‌های روستایان و عشایر نامگذاری شده است، مجاهد مردان و مجاهد زنانی که در میدان اقتصاد و تولید کشور با گمنامی تلاش می‌کنند.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر