logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۲۷۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرپرست بنیاد شهید استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

تزریق رایگان واکسن آنفولانزا برای جانبازان ۵۰ درصد در استان زنجان

تزریق-رایگان-واکسن-آنفولانزا-برای-جانبازان-۵۰-درصد-در-استان-زنجان
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه دستورالعمل تزریق واکسن آنفولانزا به صورت رایگان در جامعه هدف برای جانبازان ۷۰ درصد در نظر گرفته شده بود گفت: تزریق این واکسن برای جانبازان ۵۰ درصد هم رایگان شد.

عباس برزگر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه تزریق واکسن آنفولانزا  به صورت رایگان برای سه گروه جامعه هدف شامل والدین، همسران شهدا و جانبازان شیمیایی در نظر گرفته شده است گفت: آمار تعداد جانبازان شیمیایی ۴۶۴ نفر، تعداد جانبازان بالای ۵۰ درصد ۲۹۲ نفر و والدین و همسران شهدا ۲ هزار و ۱۱ نفر در استان زنجان ثبت شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: دستورالعمل تزریق واکسن آنفولانزا به صورت رایگان در جامعه هدف برای جانبازان ۷۰ درصد در نظر گرفته شده بود که در زنجان جانبازان بالای ۵۰ درصد لحاظ شده است.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان عنوان کرد: با شروع فصل سرما روند تزریق واکسن آنفولانزا به صورت رایگان برای جامعه هدف شروع می‌شود که برای تزریق این واکسن به صورت رایگان برای جامعه هدف طرف قرارداد بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با "بیمه دی" انجام می‌شود.

برزگر ابراز کرد: جانبازان جامعه هدف در زنجان می‌توانند با مراجعه به داروخانه دکتر حریری با ارائه کد ملی واکسن آنفولانزا به صورت رایگان دریافت کنند.

وی گفت: شهرستان‌هایی که تعداد مشمولین کمتری دارد می‌توانند هزینه واکسن آنفولانزا را پرداخت نموده و بعدا هزینه را از "بیمه دی" دریافت کنند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تاکید کرد: تا آخر مهرماه آمار کلی و تکمیلی درباره روند انجام واکسیناسیون برای جامعه هدف توسط بنیاد شهید استان زنجان ارائه می‌شود.

برزگر تصریح کرد: برای دریافت واکسن آنفولانزا به صورت رایگان برای جامعه هدف شهرستان ابهر داروخانه مرادی و شهرستان خدابنده داروخانه برجسته باف در نظر گرفته شده است که جانبازان بالای ۵۰درصد می‌توانند با مراجعه به این مراکز واکسن آنفولانزا به صورت رایگان دریافت کنند.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : محمدنظام ابادی ] [ ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰ ]
سلام شما که برای جانبازان ۵۰درصدبه بالا واکسن میزنید چرا برای همه پیام فرستادید که به بیمارستان امام جهت زدن واکسن مراجعه کنید من۲۰درصدی هستم وپیام دریافت کردم
فرم ارسال نظر