logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۲۷۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل نظارت و ارزیابی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خبر داد:

شهر سهرورد و ظرفیت‌ گردشگری تله‌کابین

شهر-سهرورد-و-ظرفیت‌-گردشگری-تله‌کابین-
معاون اداره کل نظارت و ارزیابی میراث‌فرهنگی گفت: شهر سهرورد دارای ظرفیت‌های عظیمی برای سرمایه‌گذاری از جمله ایجاد تله‌کابین است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اسماعیل برات شامگاه امروز در مراسم اختتامیه جشنواره گردو در شهر سهرود، اظهار داشت: گردشگری صنعتی فرابخشی است و نیازمند هماهنگی تمامی واحدهای دولتی است و همچنین موانع فعالان این بخش باید با اصلاح قانون، معافیت مالی، پرداخت تسهیلات و غیره رفع شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: شهر سهرورد دارای ظرفیت‌های عظیمی برای سرمایه‌گذاری است مانند ایجاد تله‌کابین، ایجاد مراکز تفریحی و سرگرمی و اقامتگاه‌های مختلف بومگردی است.

معاون اداره کل نظارت و ارزیابی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: بازدید از اقامتگاه بومگردی در سهرورد شهرستان خدابنده به منظور بررسی نحوه ارائه خدمات تاسیسات گردشگری و کسب رضایتمندی گردشگران است. 

وی اذعان کرد: ارزیابی و کنترل سطح خدمات ارائه شده به گردشگران در طول سال از اولویت‌های مهم معاونت گردشگری به شمار می‌رود.

برات گفت: فعالیت‌های مرتبط با ارائه خدمات مطلوب به گردشگران مثل نصب نرخ، ارائه خدمات، دارا بودن مجوزهای لازم، کنترل قراردادها، بررسی تعهدات تورهای مسافرتی، مدیریت نیروی انسانی، کیفیت و کمیت خدمات، بهداشت و امکانات موجود در تاسیسات و مراکز گردشگری سطح استان از ابعاد و زوایای مختلف مورد سنجش و بررسی قرار گرفت.

 وی درباره هدف این بازدید بیان کرد: نظارت بهبود عملکرد مدیران اقامتگاه‌ها و رفع مشکلات موجود، ارائه خدمات مطلوب به گردشگران، فعالیت بیشتر در حوزه گردشگری، جذب توریست از داخل و خارج استان و حتی خارج از کشور است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴