logo
امروز : سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۱
[ شناسه خبر : ۳۲۶۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر کل اموال تملیکی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

تعیین تکلیف 309 فقره پرونده توسط اموال تملیکی

تعیین-تکلیف-309-فقره-پرونده-توسط-اموال-تملیکی
مدیر کل اموال تملیکی استان زنجان گفت: 833 ردیف قبض کالا به ارزش تقریبی 901 میلیارد و 339 میلیون ریال در 6 ماهه اول 1402 توسط اموال تملیکی استان زنجان به ثبت رسید.

غلامحسین مهری در گفتگو با خبرنگارپایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه تعیین تکلیف ۳۰۹ پرونده با ۸۳۳ ردیف قبض انبار به ارزش تقریبی ۹۰۱ میلیارد و ۳۳۹ میلیون ریال در ۶ ماهه اول سالجاری توسط اداره کل اموال تملیکی استان انجام گرفته است گفت: از این تعداد پرونده، ۱۹۰ فقره پرونده با ۴۶۴ ردیف قبض به مبلغ ۱۲۱ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال به فروش رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۶۰ درصد رشد داشته است. 

بیشتر بخوانید
وی افزود: تعداد ۳۸ فقره پرونده با ۱۴۸ ردیف قبض به ارزش تقریبی ۲۶۸ میلیارد و ۱۱۲ میلیون ریال بعلت صدور احکام برائت به صاحبان کالا مسترد گردید که از نظر ریالی نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۵ درصد رشد داشته است.
مدیرکل اموال تملیکی استان زنجان با اشاره به تعیین تکلیف تعداد 309 فقره پرونده توسط اموال تملیکی ابراز کرد: تعداد ۶۰ فقره پرونده با ۱۷۹ ردیف قبض به وزن حدود ۵ تن و ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد و ۸۵ میلیون ریال بعلت تشخیص غیرقابل مصرف توسط معاونت غذا و دارو و حفظ سلامت جامعه با حضور نماینده دادستان و سایر ادارات ذیربط انهدام شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر ریالی ۱۰۶ درصد رشد داشته است.
مهری تاکید کرد: تعداد ۷ فقره پرونده با ۲۸ ردیف قبض به ارزش تقریبی بیش از ۸۶ میلیارد و ۱۸۲ میلیون ریال نیز بعلت صدور احکام بلاصاحب به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان تحویل شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر ریالی ۴۱۰ درصد افزایش داشته است. 
وی اذعان کرد: ضمنا تعداد ۱۴ فقره از این پرونده‌ها با ارزش حدود ۴۰۵ میلیارد ریال که مربوط به کشنده‌های کامیون متروکه گمرک بوده و جهت حمایت از اقتصاد و حمل و نقل کشور بر اساس درخواست گمرک با اعاده اظهارنامه موافقت و اظهارنامه به گمرک اعاده شده است که در مدت مشابه سال قبل اعاده اظهارنامه نداشتیم.
مهری عنوان کرد: در ۶ ماهه اول سالجاری تعداد ۲۸۲ فقره پرونده قاچاق و متروکه و قضایی به ارزش تقریبی ۲۴۷۶ میلیارد و ۳۷۶ میلیون ریال تشکیل و کالاهای مربوطه تحویل سازمان شد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر