logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۴
[ شناسه خبر : ۳۲۶۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
یک رزمنده هشت سال دفاع مقدس:

کسی جلودار قیام ایران برای حفظ ناموسش نیست

کسی-جلودار-قیام-ایران-برای-حفظ-ناموسش-نیست
یک رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت: دشمن ما نمی‌فهمد که ملت ایران با این سابقه درخشان اگر قرار باشد برای ناموسش قیام کند، قیام می‌کند و دیگر آن روز کسی جلودارش نیست.

رحمان هادی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: تعداد ۵۰ نفر رزمنده توانستند ۴۵ روز جلوی صدامیان را با دستان خالی بگیرند و اجازه پیشروی ندادند.

بیشتر بخوانید

وی با اینکه بنی‌صدر رئیس جمهور وقت خیانت کرد چرا که برای جنگ اجازه ارسال مهمات به جبهه را نمی‌داد و نیروهای مردمی را اصلا قبول نداشت، افزود: چند رزمنده‌ای که در داخل خرمشهر مانده بودند تا شهر را حفظ کنند با کمترین امکانات، حتی با تفنگ‌های سرپر جلوی صدامیان را که از تمام عالم استکبار ارسال شده بود؛ گرفتند‌.

این رزمنده دفاع مقدس ادامه داد: زمانی که خرمشهر محاصره شد و سقوط کرد رزمندگانی که داخل شهر بودند شهید شدند که در بین آنها خانم هم بود، برای شکستن روحیه رزمندگان ما پیکر پاک آن شهید را از درخت آویزان کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه ما غیرت ناموسی داریم چرا که شیعه و ایرانی عاشق ناموس خود است و اجازه نمی‌دهد کسی به ناموس خود کج نگاه کند، تصریح کرد: برای آوردن پیکر مطهر آن شهیده از بالای درخت ۲۱ نفر شهید دادیم که ۱۲ نفر آنها تکاور بودند.

های‌نژاد خاطر نشان کرد: دشمن ما نمی‌فهمد که ملت ایران با این سابقه درخشان اگر قرار باشد برای ناموسش قیام کند، قیام می‌کند و دیگر آن روز کسی جلودارش نیست.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴