logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۲۵۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاد حوزه علمیه الزهرای هیدج

بصیرت‌افزایی مردم باعث بی‌اثر شدن تحریم‌ها شده است

بصیرت‌افزایی-مردم-باعث-بی‌اثر-شدن-تحریم‌ها-شده-است
استاد حوزه علمیه الزهرای خواهران و گفت: جلسه بصیرتی توسط تریبون‌داران اعم از سخنرانی خطبا و امامان محترم جمعه که موجب بصیرت‌افزایی آحاد مردم می‌شود‌‌ و باعث بی‌اثر شدن تحریم‌های ۴۴ ساله دشمن علیه ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام موسی آقایاری در گفتگو با پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» برگزاری اردوهای علمی، فرهنگی و زیارتی و تشریح مسائل مختلف در طول برگزاری اردوها و مطالعه کتب و نوشتجات بزرگان دینی و انقلابی در آگاهی بخشی قشر جامعه ایرانی بسیار موثر بوده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: مردم باایمان در محافل زیارت عاشورا، در برگزاری هیئت‌ها و تکایا و توسل به اولیای الهی و در راهپیمایی اربعین حسینی با زمان‌شناسی خاص حضور داشتند.

حجت‌الاسلام آقایاری تصریح کرد: وجود اساتید و معلمین انقلابی مؤمن در آموزشگاه‌ها و تربیت نسلی نو و پای کار و جسور در برابر دشمن و استمداد از رأفت و رحمت الهی با برگزاری مجالس قرآنی خصوصا در ایام ماه مبارک رمضان و وجود کانال‌ها و گروه‌های دینی و انقلابی پرمحتوا و رایگان بخشی در امر اطلاع‌دهی و بصیرت افزایی مردم موثر بوده است.

استاد حوزه علمیه الزهرای خواهران هیدج گفت: هزاران جلسه بصیرتی توسط تریبون‌داران اعم از سخنرانی خطبا و امامان محترم جمعه در راستای توصیه‌های دین الهی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برگزار شده است که موجب بصیرت‌افزایی آحاد مردم می‌شود‌‌ که باعث بی‌اثر شدن تحریم‌های ۴۴ ساله دشمن علیه ایران اسلامی است.

 وی افزود: وجود رهبر حکیم و با درایت انقلاب اسلامی در رأس حاکمیت و روشنگری‌های بی دریغانه ایشان، سبب بتن آرمه شدن باورها و اعتقادات و پایداری مردم و مسئولین در حوزه عملکردها و امید به آینده و مآلا ناتوانی و مأیوس شدن دشمنان قسم خورده شده و این راه پرتلألو با تمام توان با عنایات حضرت حجت (عج) ادامه خواهد داشت.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر